۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۷۰۰۴۴۴

تقدیر رئیس مرکز نخبگان حوزه از مجمع حامیان نخبگان علوم اسلامی و انسانی

تقدیر رئیس مرکز نخبگان حوزه از مجمع حامیان نخبگان علوم اسلامی و انسانی
حجت الاسلام والمسلمین عماد در دیدار با اعضای مجمع حامیان علوم انسانی اسلامی از خدمات و ورود آنها به میدان خدمتگزاری تشکر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عماد در بازدید از مجمع حامیان نخبگان علوم اسلامی و انسانی با تاکید بر وجود توانایی، دغدغه، استعداد و خبرویت آنان، گفت: از همۀ کسانی که وارد میدان می‌شوند تا گوشه ای از کار را سامان دهند سپاسگزاریم. من باید دست و پیشانی همه کسانی که در این گونه مراکز کار می‌کنند ببوسم؛ تکلیف دلی من این است که برای همه شما دعا ‌کنم. ان‌شاء الله حضرت حجت پاداش شما رو خواهد داد.

وی ضمن تشکر از تلاش‌ها و کوشش‌های صورت گرفته، بر دغدغه مندی و دلسوز بودن مدیر و دست اندرکاران مجمع حامیان جامعه نخبگانی تاکید کرد و گفت: من خودم را دلسوز تر از شماها نمی‌دانم این را بدانید؛ ولی من چیزی را می‌فهمم و ممکن است اندکی تجربه بیشتری داشته باشم، بعضی از مطالبی که الان میگویم، اگر به آن توجه نشود، خسارت آن ده سال دیگر معلوم میشود.

گفتنی است مجمع حامیان جامعه نخبگان علوم اسلامی و انسانی فعالیت خود را با هدف حمایت از تمام نخبگان علوم انسانی و اسلامی، از ابتدای سال ۱۳۹۹ در قم و پنج استان دیگرآغاز نمود. خدمات این مجمع با فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تداخل نداشته و حمایت‌های معیشتی و معنوی آن، شامل تمام نخبگان علوم انسانی و اسلامی می‌شود.

مجمع حامیان جامعۀ نخبگان، در امر شناسایی نخبگان ورود پیدا نمی‌کند و همیشه این مهم را با همکاری دستگاه‌های حاکمیتی، سامان می‌دهد. تمام بودجه مجمع حامیان جامعه نخبگانی از طریق خیرین تامین می‌شود و از این نظر به هیچ نهاد یا سازمانی وابستگی ندارد.

ارسال نظرات