۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۷۰۰۵۰۸
انجمن تصوف اسلامی یمن:

حمله به امارات، پاسخ به تلاش آنها برای اشغال کشورمان بود

حمله به امارات، پاسخ به تلاش آنها برای اشغال کشورمان بود
انجمن تصوف اسلامی یمن ضمن تمجید از حمله اخیر موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مناطق مختلف امارات، این حملات را پاسخ به تلاش ابوظبی برای اشغال یمن دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، انجمن تصوف اسلامی یمن ضمن تمجید از حمله اخیر موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مناطق مختلف امارات، این حملات را پاسخ به تلاش ابوظبی برای اشغال یمن دانست.

این انجمن در بیانیه خود بار دیگر تأکید کرد که این حمله که عمق خاک امارات را هدف قرار داد، پاسخ به تجاوز مکرر دولت ابوظبی و مزدوران آن در یمن و تلاش آنها برای اشغال یمن و سلطه بر خاک و منابع آن صورت گرفته است.

این انجمن در عین حال اعلام کرد که ساکنان شریف یمن هرگز اجازه اشغال کشورشان توسط امارات و مزدوران آن را نخواهند داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: فرزندان عزتمند یمن قسم یاد کرده‌اند که به هیچ قیمتی، اجازه نخواهند داد که یمن به قیمومیت کشوری درآید.

این انجمن همچنین جنایت وحشتناک ائتلاف در حمله به کوی لیبی در صنعا را به شدت محکوم کرد که در جریان آن شماری از غیرنظامیان بی گناه از جمله شمار زیادی کودک و زن کشته شدند.

براساس این بیانیه، این جنایت بدون هیچ تردیدی ثابت می کند که حملات ائتلاف به یمن که آمریکا و مزدوران آن در منطقه انجام می دهند، تنها با حملات بیشتر به آنها می‌توان از اقدامات نادرست آنها و حمله به مردم یمن جلوگیری کرد.

پیش از این نیز مرکز حقوق بشر یمن حمله ائتلاف سعودی به محله لیبی در صنعای این کشور را به شدت محکوم کرده و آن را از مصادیق جنایت جنگی و جنگ علیه بشریت دانسته بود.

ائتلاف سعودی دوشنبه شب در حمله به محله لیبی در صنعا ۱۴ یمنی از جمله سه زن و ۵ کودک را کشت.

همچنین در این حمله ۱۲ یمنی دیگر از جمله سه کودک و سه زن زخمی شدند که حال برخی از آنان وخیم گزارش می شود./۹۸۸/

ارسال نظرات