۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۷۰۰۶۸۸
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم پاسداشت جایگاه و کرامت زن در فضای مجازی

لزوم پاسداشت جایگاه و کرامت زن در فضای مجازی
اصفهان - آیت الله سلیمانی به اهمیت فضای مجازی اشاره و بر لزوم پاسداری ازجایگاه و کرامت زن در فضای مجازی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان درسالن اجتماعات فرمانداری ویژه کاشان برگزار شد با تبریک ولادت با سعادت فاطمه زهرا(س) گفت: به موازات حمله دشمن به کشور در اواخر شهریور ۵۷ باید از کشور دفاع می‌شد، اما چنین نشد و دشمن وارد کشور شد.

وی افزود: بسیج همگانی نیرو‌های مردمی به همراه نیرو‌های ارتش و سپاه و اتحاد و هم پوشانی نیرو‌های نظامی و مردمی برای مقابله با تهاجم و تجاوز دشمن سبب شد تا دشمن شکست خورده در پایان جنگ ۸ ساله حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را نتواند اشغال کند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه امروز نیز در جبهه جنگ نرم با دشمن در فضای مجازی هنوز هم پوشانی و اتحاد همگانی وجود ندارد، اظهار داشت: هنوز دراوایل دفاع در فضای مجازی قرار داریم.

وی راه اندازی سامانه فدک با استفاده از نیروی متخصص و جوان شهرستان کاشان در ایام الله دهه فجر امسال را برای دفاع در فضای مجازی حائز اهمیت دانست و گفت: با راه اندازی این سامانه مسؤولان شهرستان کاشان با کمک یکدیگر از فضای مجازی شهرستان مقابل هجمه گسترده فرهنگی دشمن دفاع کنند.

به گفته وی برای دفاع از فضای مجازی کاشان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ضمن رصد دقیق پیج‌ها و کانال‌های موجود از پیج‌ها و کانال‌های مفید حمایت و با پیج‌ها و کانال‌های مضر برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه هیچ پیج و کانال بدون نام و نشان وجود ندارد و همه دارای مدیر و مسؤول است، گفت: برای ساماندهی پیج‌ها و کانال‌های فضای شهرستان کاشان نیاز برگزاری به کلاس‌های توجیهی برای مدیران آن‌ها است.

آیت الله سلیمانی با انتقاد از تبلیغات گسترده و استفاده غیر متعارف از بانوان در تبلیغات فضای مجازی، بر پاسداری ازجایگاه و کرامت زن در فضای مجازی تأکید کرد، و اظهار داشت: امام خمینی(ره) بانوان را با حفظ کرامت به عرصه‌های اجتماعی آورد.

وی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به بانوان ایران اسلامی بها داد، افزود: امروز مدیران پیج‌ها و کانال‌ها در فضای مجازی برای کسب درآمد بیشتر از کالا‌های کاذب و تزئینی از بانوان سوء استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر رصد پیج و کانال‌ها در فضای مجازی، گفت: با دعوت از مدیران پیج‌ها و کانال‌های فضای مجازی آن‌ها را توجیه و با آن‌ها اتمام حجت شود و برای کاربران فضای مجازی آموزش و فرهنگ سازی شود.

آیت الله سلیمانی گفت: همانگونه که کادر پزشکی در دوران شیوع کرونا جانانه ایستادند و مقاومت کردند و شهید داد، امروز نیز مراکز علمی و دانشگاهی با فعالیت‌های پژوهشی خود تا نابودی و ریشه کنی ویروس‌های فضای ایستادگی و مقاومت کنند.

به گفته وی درعرصه فضای مجازی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب تبدیل به قتلگاه جوانان کشور شده است همه نیرو‌ها باید با یکدیگر همسو و همراه و متحد باشند./۱۳۰۷/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات