۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۰۰۶۹۹
مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی فاز پنج:

«زن» در مکتب اسلام محور تربیت یک جامعه است

«زن» در مکتب اسلام محور تربیت یک جامعه است
حجت الاسلام رفیعی گفت: بانوان و همسران و زنان ایران اسلامی در دو نقش جامعه سازی که مقدمه تمدن سازی است، نقش بی نظیری دارند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین رفیعی، مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی فاز ۵ و مدیر مؤسسه فقهی امام رضا(ع) در جشن بزرگ فاطمی که با حضور خانواده طلاب و مسئولین مدرسه شهید صدوقی در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد با اشاره به تقارن ولادت حضرت زهرا(س) و ولادت امام خمینی(ره) گفت: یکی از تقارن‌های مبارک، تقارن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و حضرت امام است؛ قدر این نعمت را بدانیم که سر سفره امام و شهدا هستیم.

وی با بیان آنچه بار و مسئولیت بانوان را سنگین‌تر می‌کند، مسئله حضور در خانه و اجتماع و جامعه سازی است، ادامه داد: بانوان و همسران و زنان ایران اسلامی در نقش جامعه سازی که مقدمه تمدن سازی است، نقش بی نظیری دارند.

مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی(ره) با اشاره به اینکه امروزه مسئله مادری و زن در مکتب اسلام محور تربیت یک جامعه است، افزود: مادران نقش کلیدی و اساسی در حیات یک جامعه دارند؛ امام فرمود: حضرت زهرا (س) مبدأ تمام کمالات و انسانیت است، بانوی بزرگواری که بهترین لقبش محدثه است.

وی با بیان اینکه همه مدیون نظام ولایت فقیه هستیم، تصریح کرد: آنچه که محور ثبات و آرامش و اقتدار است، ولایت فقیه است.

ارسال نظرات