۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۰۰۷۷۲
با حضور حجت الاسلام والمسلمین لونی؛

از درگاه «فاطمی» ویکی پاسخ رونمایی شد

از درگاه «فاطمی» ویکی پاسخ رونمایی شد
معاون ویکی پاسخ در مراسم رونمایی از درگاه فاطمی این دانشنامه اینترنتی گفت: در سایت ویکی پاسخ درگاه‌های مختلفی با موضوعات خاص راه اندازی شده است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سید هادی رضوانی معاون ویکی پاسخ در آئین رونمایی از درگاه تخصصی پاسخ به سوالات و شبهات پیرامون «حضرت فاطمه علیهاالسلام، زن و خانواده» دانشنامه اینترنتی ویکی پاسخ که با حضور حجت الاسلام والمسلمین لونی رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین و در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه برگزار شد گفت: از مهر سال ۹۹ سایت ویکی پاسخ راه اندازی شده است؛ سعی ما بر نمایش محصولات و محتوای تولیدی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه بوده است.

وی، افزود: برای بهتر دیده شدن مطالب سایت بخش‌هایی همچون سوالات برگزیده، جدیدترین سوالات و سوالات مناسبتی را در ویکی پاسخ طراحی کرده‌ایم.

رضوانی، خاطرنشان کرد: در سایت ویکی پاسخ درگاه‌های مختلفی با موضوعات خاص راه اندازی شده است؛ درگاه امام حسین (ع)، درگاه کرونا، درگاه غدیر و به تازگی درگاه فاطمی نمونه‌هایی از این درگاه‌های تخصصی می‌باشند.

وی، تسهیل دسترسی مخاطبین به پاسخ‌های شبهات را از فواید این درگاه‌ها دانست و گفت: فعالیت بین المللی ویکی پاسخ در آینده نه چندان دور تا ۶ زبان زنده دنیا ارتقا خواهد یافت.

ارسال نظرات