۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۷۰۰۸۰۵
مقاومت حماس:

نبرد اصلی ما فقط با دشمن صهیونیستی است

نبرد اصلی ما فقط با دشمن صهیونیستی است
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با صدور بیانیه‌ای ضمن تأکید بر لزوم وحدت امت اسلامی، اعلام کرد: نبرد اصلی ما با دشمن صهیونیستی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه‌ای بار دیگر بر موضع ثابت خود در رابطه با عدم مداخله در امور داخلی دیگر کشور‌ها تاکید کرد. حماس تأکید کرد که سیاست این جنبش در رابطه با عدم مداخله در امور داخلی دیگر کشور‌ها و دور نگه داشتن خود از نزاع و درگیری‌های داخلی آن‌ها ثابت است.

بر اساس این گزارش، این جنبش بر ضرورت اجتناب از هرگونه اقدامی که به دودستگی امت اسلامی و ضرر رساندن به امنیت و ثبات آن منجر شود، تاکید کرد. در این بیانیه آمده است که حفظ وحدت امت اسلامی ا اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حماس ابراز امیدواری کرد که ثبات، امنیت و آرامش در تمامی کشور‌های اسلامی و عربی برقرار شود. این جنبش همچنین بیان کرد که سیاست تقویت روابط با تمامی کشور‌ها به ویژه کشور‌های اسلامی و عربی که مایه احترام هستند را در پیش گرفته و به دنبال برقراری روابطی شایسته با تمامی این کشور‌ها در راستای منافع امت اسلامی و خدمت به مسأله فلسطین است.

حماس بار دیگر اعلام کرد که نبرد این جنبش تنها با دشمن صهیونیستی است و خواستار دور نگه داشتن ملت مبارز فلسطین از هرگونه نزاع و درگیری داخلی در دیگر کشور‌ها شد./۹۸۸/

ارسال نظرات