۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۷۰۰۸۴۹
استاد حوزه علمیه لرستان:

بصیرت فاطمی در جامعه تقویت شود

بصیرت فاطمی در جامعه تقویت شود
لرستان- حجت الاسلام یاری زاده، تقویت بصیرت فاطمی را نیاز جامعه خواند و گفت: در این راستا باید از ظرفیت حوزه علمیه خواهران در عرصه تبلیغ استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمد یاری زاده، در نشست سبک زندگی فاطمی در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه خواهران دورود، گفت: حضرت فاطمه(س) الگویی کامل برای زنان و مردان جامعه است.

استاد حوزه علمیه لرستان بر ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی و ترویج ارزش ها در جامعه تأکید کرد و افزود: بانوان طلبه در این راستا رسالت سنگینی در عرصه تبلیغ بر دوش دارند.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم بصیرت فاطمی در جامعه تقویت شود، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران در این زمینه رسالت سنگینی بر دوش دارند، این مهم لازمه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

حجت الاسلام یارری زاده با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن ارزش ها در جامعه و ترویج فرهنگ غربی در جامعه اسلامی بیان کرد: الگو گیری از سبک زندگی فاطمی مهم ترین عامل برای مقابله با سبک زندگی غربی است.

وی تصریح کرد: پیروی از سبک زندگی فاطمی سبب تحکیم بخشی بنیان خانواده شده و راه نفوذ دسیسه های فرهنگی به کانون خانواده ها بسته می شود.

استاد حوزه علمیه لرستان بیان کرد: پیروی از سبک زندگی فاطمی سبب ترویج و تبیین فرهنگ حجاب و عفاف بین خانواده و نسل نو شده و این ارزش در جامعه ارتقا می یابد.

وی بیان داشت: حوزه علمیه خواهران ظرفیتی عظیم در جهت نهادینه سازی ارزش ها و تحکیم بنیان خانواده ها بوده و با بهره مندی از این ظرفیت در عرصه تبلیغ باید جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود./9451/  پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات