۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۷۰۰۵۷۶

پیام نماز رئیس جمهور در کاخ کرملین از زبان امام جمعه کاشان

پیام نماز رئیس جمهور در کاخ کرملین از زبان امام جمعه کاشان
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار با تبریک ولادت با سعادت فاطمه زهرا(س) به تبیین پیام نماز رئیس جمهور در کاخ کرملین پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان،ذحجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار امروز در خطبه‌های نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ماه بهمن، گفت: بهمن ماه پیروزی خون برشمشیر و ماه پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است.

وی با بیان اینکه گوهرگرانبهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن سال ۵۷ ارزان و آسان به دست نیامده است، افزود: انقلاب اسلامی با اهدای خون هزاران شهید بدست آمده و در ادامه نیز بهای سنگینی برای حفظ آن پرداخت شده تا به ۴۳ سالگی خود رسیده است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: با وجود همه توطئه‌های دشمنان، انقلاب اسلامی با پشتوانه و اراده الهی از همه توطئه‌های دشمن پیروزمندانه خارج شده است تا مقدمه انقلاب جهانی امام عصر(عج) باشد.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز ملت قهرمان ایران اسلامی میراث دار خون شهدای انقلاب اسلامی و مسؤول پاسداری از دستاورد‌های خون شهدا و پرچمی است که برافراشته شده است.

به گفته وی حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا نیازمند بصیرت است و یکی از نشانه‌های داشتن بصیرت توطئه شناسی، دشمن شناسی و داشتن بصیرت است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه دشمن برای پیروزی برانقلاب اسلامی به دنبال غیرت زدایی دینی است، گفت: غیرت دینی حماسه ۱۹ دی را آفرید و مردم دردفاع از دین و مرجعیت تقلید به خیابان‌ها آمدند و قبل از آن نیز ۸ سال دفاع مقدس را مدیریت کرد.

حجت الاسلام اسلامی تبار از وحدت زدایی در جامعه به عنوان یکی دیگر از توطئه‌های دشمن نام برد و اضافه کرد: عامل اصلی پیروزی انقلاب و ادامه انقلاب اسلامی تا به امروز وحدت ملت قهرمان ایران است.

امام جمعه موقت کاشان با تبریک فرارسیدن ولادت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی (ره)، گفت: یک از برکات وجود فاطمه زهرا (س) امام خمینی (ره) است که سبب پیروزی انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار ملت ایران در جهان شد.

حجت الاسلام اسلامی تبارادامه داد: اگر امروز ندای الله اکبر با اقامه نماز رئیس جمهور ایران در کاخ کرملین که منکر وجود خدا هستند طنین انداز می‌شود به برکت انقلاب اسلامی، اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت قهرمان ایران است.

به گفته وی اگر امروز رئیس جمهور ایران به روسیه دعوت می‌شود و رئیس جمهور روسیه و سران بلند پایه یک کشور ابرقدرت به پاس احترام رئیس جمهور ایران تمام قد ایستاده و او را تشویق می‌کنند به دلیل عزت اسلام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: فاطمه زهرا(س) الگوی تمام عیار یک زن کامل، مادر و همسر نمونه برای همه زنان مسلمان ایران و همه انسان‌ها است و انسانیت را باید از ایشان الگو گرفت./۱۳۰۷/پ201/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات