۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۷۰۰۹۲۳
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

دهه فجر فرصتی مغتنم برای بازخوانی تاریخ مبارزات ملت ایران است

دهه فجر فرصتی مغتنم برای بازخوانی تاریخ مبارزات ملت ایران است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام سالاری گفت: باید از ظرفیت های دهه فجر برای تبیین آرمان های امام و شهدا نهایت استفاده را ببریم و یک بازخوانی از تاریخ مبارزات ملت ایران داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی سالاری در نشست با اعضای ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در کرمانشاه عنوان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی با وجود اینکه از نظر زمانی نسبت به بهمن 57 دورتر می شود، ولی در مقابل شاهد اهمیت یافتن آن نسبت به سال قبل از آن هستیم.

این استاد حوزه گفت: امسال هم باید از ظرفیت های دهه فجر انقلاب اسلامی برای تبیین و تثبیت آرمان های امام و شهدا نهایت استفاده را ببریم و یک بازخوانی دوباره از تاریخ مبارزات ملت ایران علیه نظام ستم شاهی داشته باشیم.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینکه باید در اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی اولویت نخست ما کیفیت و پرمحتوا بودن برنامه ها باشد، تاکید کرد: امروز افزایش وسایل ارتباط جمعی و تنوع رسانه ها این امکان را به ما داده است که اطلاعات و اسناد را به راحتی انتشار دهیم، بنابراین می طلبد که در ایام دهه فجر از این پتانسیل ها نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به اینکه باید مخاطب برنامه های دهه فجر را بیشتر نسل جوان تشکیل دهند، افزود: نسل جوان به عنوان سرمایه های آینده کشور و انقلاب محسوب می شوند، استحاله فکری و عقیدتی این نسل توسط دشمن می تواند یک خطر استراتژیک برای آینده کشور در سطح کلان باشد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: بنابراین هرگونه برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های دهه فجر باید به دقت انجام بگیرد، نباید برنامه های این ایام الله مختص به برگزاری جشن های صِرف شود، باید در کنار این جشن ها تنویر افکار عمومی نیز صورت بگیرد./1400/پ210/

ارسال نظرات