۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۷۰۱۲۰۹
امام جمعه اسلام آبادغرب:

ایستادگی در برابر فریب‌های رسانه ای همانند مبارزه در دفاع مقدس است

ایستادگی در برابر فریب‌های رسانه ای همانند مبارزه در دفاع مقدس است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام موسوی گفت: ایستادگی در برابر فریب رسانه‌ها همانند مبارزه در دفاع مقدس است و نباید روحانیون تبدیل به خواجه ربیع و انقلابیون تبدیل به اسامه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدروح الله زمانی موسوی امروز در دیدار مسؤولان و مدیران شهرستانی اسلام آبادغرب اظهار داشت: دهه فجر نقطه عطف تاریخ بشریت در ایجاد تمدن اسلامی است و به افق‌های انقلاب اسلامی، آمادگی و آماده سازی ظهور اشاره می‌کند.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب افزود: امیدواریم در دهه فجر کام مردم شهرستان اسلام آباد غرب به واسطه افتتاح پروژه‌ها و ارائه خدمات متعدد شیرین شود.

این استاد حوزه با اشاره به منویات رهبری در دیدار با مداحان، تصریح کرد: مداحان باید در برابر حجم عظیم تحریفات، دروغ پردازی‌ها و پول‌های رسانه‌های خارجی جایگاه خود را مشخص کنند.

حجت الاسلام زمانی موسوی عنوان داشت: امروز ایستادگی در برابر تزویر و فریب رسانه‌ها همانند مبارزه در دفاع مقدس است و نباید روحانیون تبدیل به خواجه ربیع و انقلابیون تبدیل به اسامه شوند.

امام جمعه اسلام آبادغرب خاطر نشان کرد: امروز شهرستان اسلام آبادغرب جولانگاه افرادی است که با لابی گری‌ها به دنبال مهره‌چینی هستند و حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها باید در این موارد مطالبه‌گری کنند.

وی گفت: ایستادن در مقابل فسادها، زیاد خواهی ها و چهره‌هایی که به دنبال منافع مردم نیستند در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی است./1400/پ210/

ارسال نظرات