۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۷۰۱۲۸۰
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:

شورای علمی، پژوهشی و فرهنگی در مدارس علمیه تشکیل می شود

شورای علمی، پژوهشی و فرهنگی در مدارس علمیه تشکیل می شود
لرستان- حجت الاسلام مهدوی خواه از تشکیل شورای علمی پژوهشی و شورای فرهنگی در مدارس علمیه خواهران با حضور اساتید و نخبگان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، عصر امروز در شورای اداری حوزه خواهران استان که در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، گفت: اجرای برنامه‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی نیازمند برنامه ریزی، مدیریت و دقت عمل است.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان تأکید کرد: مدیران، معاونان و اساتید برنامه‌ها را طبق سرفصل‌ها، آئین نامه‌ها و برنامه‌های ابلاغی به صورت منسجم و هدفمند اجرا نمایند.

وی عنوان داشت: تعامل و تبادل نظر مدیران و اساتید مدارس علمیه خواهران با معاونت‌های مدیریت حوزه استان راهکاری مؤثر در اجرای مؤثر و هدفمند برنامه‌های تهذیبی، علمی و پژوهشی است.

حجت الاسلام مهدوی خواه با بیان اینکه برگزاری این نشست ها در راستای اجرای بهتر و مطلوب‌تر شاخصه‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی مؤثر است، گفت: در سایه تعامل، همکاری و هم فکری برنامه ها هدفمند و اثربخش اجرا خواهند شد.

وی از تشکیل شوراهای علمی پژوهشی و شوراهای فرهنگی در مدارس علمیه خبر داد و عنوان کرد: این شورا به زودی در مدارس علمیه خواهران لرستان راه اندازی و شروع به کار خواهند کرد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات