۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
کد خبر: ۷۰۱۴۲۲
امام جمعه الیگودرز:

روحانیت در جهت تحقق جهاد تبیین رسالت خطیری بر دوش دارد

روحانیت در جهت تحقق جهاد تبیین رسالت خطیری بر دوش دارد
لرستان- حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه طلاب و روحانیت در جهت تحقق جهاد تبیین رسالت خطیری بر دوش دارند، گفت: طلاب در این راستا باید به علم، اخلاق و معرفت مجهز باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی سرلک، عصر امروز در جلسه هم اندیشی که با موضوعات قرارگاه معنویت و سلامت، طرح ولایت ، جهاد تبیین درجمع مبلغان شهرستان الیگودرز گفت: روحانیت و مبلغان در جامعه امروز رسالت خطیری در عرصه بصیرت بخشی و هدایت دینی جامعه بر دوش دارند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه دشمنان علیه انقلاب اسلامی در حجم انبوه در فضای مجازی و حقیقی کار می‌کنند، افزود: ما نیز باید با تمام توان در مقابل خباثت‌های دشمنان و دشمنی آنها گام برداریم.

وی بیان کرد: یکی از رسالت‌هایی که متوجه حوزه می‌شود، مشارکت فعال در جهت تحقق بیان مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین است.

حجت الاسلام سرلک عنوان کرد: حوزه های علمیه در این زمینه بیش از اقشار دیگر جامعه باید فعال باشد، با بهره مندی از ظرفیت طلاب و روحانیت باید در جهت خنثی سازی توطئه های دشمن در زمینه های مختلف گام برداشت.

وی اظهار داشت: از مهم ترین وظایف روحانیون  و طلاب در بحث جهاد تبیین این است که برای انجام صحیح و کامل این مطالبه مهم رهبری باید در تجهیز روزافزون خود به ابزار علم و معرفت و ارتقای مبانی فکری، سیاسی و استدلالی صحیح  تلاش کنند./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات