۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۷۰۱۴۶۹
رییس ستاد دهه فجر لرستان:

برنامه های دهه فجر فرصتی برای بصیرت افزایی بین نسل جوان است

برنامه های دهه فجر فرصتی برای بصیرت افزایی بین نسل جوان است
لرستان- حجت الاسلام حیات الغیب دهه فجر را ظرفیتی برای بیان دستاوردهای انقلاب خواند و گفت: با اجرای برنامه ها می توان دستاوردهارا بازگو و بین نسل نو روشنگری ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب، ظهر امروز، در نشست کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی ستاد دهه فجر استان گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب استکبار ستیز بوده که به برکت اتحاد ملی و تبعیت از مقام معظم رهبری بر تمامی فتنه های دشمنان غلبه کرده است.

رییس ستاد دهه فجر لرستان با اشاره به اینکه امروز انقلاب در پیچ تاریخی حساسی قرار دارد که مردم مانند همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند و دشمنی کشورهای غربی و استکبار نشان می دهد انقلاب اسلامی در تمامی زمینه ها موفق عمل کرده است.

وی بیان کرد: این انقلاب با هدف پاسخ به نیازهای فطری بشریت ایجاد شده است و کلام و حضور معنوی مقام معظم رهبری در جهان باعث شده است جوانان دیگر کشورها دلباخته و پشتیبان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی شوند.

حجت الاسلام حیات الغیب عنوان داشت: این انقلاب مردمی بوده و توسط مردم به نتیجه رسیده است و امروز همراهی و پشتیبانی مردم خنثی کننده توطئه های دشمن در عرصه های مختلف است.

وی وحدت و همدلی ملی را از بارزترین ویژگی های انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: این مهم باید در تمامی ابعاد سخنان رهبری به منصه ظهور گذاشته شود.

حجت الاسلام حیات الغیب بر ضرورت تبیین دستاوردها انقلاب بین نسل نو تأکید کرد و گفت: برای تربیت نسلی انقلابی باید اهداف و آرمان های انقلاب تبیین و دستاوردها بازگو شوند و جهاد روایتگری به عنوان یک اصل در دستور کار قرار گیرد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات