۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
کد خبر: ۷۰۱۴۰۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مسؤولان در نظام اسلامی نباید وابسته به گروه و جناح باشند

مسؤولان در نظام اسلامی نباید وابسته به گروه و جناح باشند
اصفهان - آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه مسؤولان درنظام اسلامی نباید وابسته به گروه و جناح خاصی باشند، گفت: جناح و جناح بازی با پست و مقام همخوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی عصر امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندار کاشان که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با تبریک دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر برای ملت ایران استقلال، عزت، آبرو، افتخارو سربلندی به ارمغان آورد.

وی افزود: انقلاب اسلامی با وجود هجمه و فشار‌های شرق و غرب، امروز تبدیل یک قدرت منطقه‌ای شده است به طوری که برخی کشور‌های هم پیمان آمریکا ازمواضغ قبلی خود عقب نشینی و طرح دوستی و ارتباط با ایران را ارائه می کنند.

آیت الله سلیمانی گفت: همه عزت، اعتماد به نفس، شرافت، اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران به برکت امام خمینی(ره) است که توانست حیات دین حیات دین اسلام و تفکر ماوراء طبیعت را به بشریت اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه دنیای چپ دین را افیون و افسانه می‌دانست گفت: در برهه‌ای که حاکمیت دین برچیده شده بود، امام خمینی(ره) توانست بار دیگر دین را وارد عرصه بشریت کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: امام خمینی(ره) ثابت کرد دین موتور متحرکه است، موتور متحرکه‌ای که با شتاب از سال ۵۷ آغاز شد و با وجود موانع بسیاری که سد راه آن قرارداشت با سرعت تا به امروز به راه خود داده است.

آیت الله سلیمانی درادامه با اشاره به اینکه مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی ایران نباید وابسته به گروه و جناح خاصی باشند، گفت: جناح و جناح بازی با پست و مقام همخوانی ندارد و مسؤولان در هر پست و مقامی که هستند باید خادم مردم باشند.

وی با تأکید بر اینکه مسؤول در نظام جمهوری اسلامی باید تبلور دین و تجلی مکتب اسلام باشد، اظهار داشت: پذیرفتن مسؤولیت باید همراه با برداشتن عینک دودی باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه قدرت برای مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی همراه با غرور نباشد، افزود: مسؤولان باید خادم مردم و نظامی باشند که پایه و اساس آن بر خون شهدا بنا شده است.

آیت الله سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه مسؤولیت‌ها در اوایل انقلاب به گستردگی امروز نبود، اظهارداشت: امروز گستردگی مسؤولیت‌ها در نظام اسلامی ایران به پهنای خانواده‌های شهدا و جانبازان وایثارگران است.

وی در ادامه با تقدیر ازخدمات فرماندار سابق برای فرماندار جدید کاشان آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: مردم برای جایگاه مسوولان در نظام اسلامی ایران احترام قائل هستند و هر مسؤولی که مسؤولیت می‌گیرد از او حمایت می‌کنند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از خدمات ۴۰ ماه علی اکبر مرتضائی فرماندار سابق کاشان تقدیر و تجلیل شد و محمد شریف زارعی به عنوان فرماندارجدید کاشان معرفی شد، محمد شریف زارعی فرماندار جدید کاشان متولد سال ۱۳۵۸و دارای مدرک دکترای مکانیک و عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) است./۱۳۰۷/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات