۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۰۱۱۶۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

رویای پیروزی بر یمن برای متجاوزان تبدیل به کابوس خواهد شد

رویای پیروزی بر یمن برای متجاوزان تبدیل به کابوس خواهد شد
اصفهان - آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه رویای پیروزی بر یمن برای متجاوزان تبدیل به کابوس خواهد شد، گفت: هیچ نقطه‌ای در امارات و عربستان از تیررس انصارالله خارج نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با محکوم کردن جنایات هولناک رژیم سعودی در یمن، گفت: امروز جنگ یمن شرایط سختی را تجریه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از آغاز جنگ عربستان و ائتلاف سعودی با یمن مراحل سخت و دشواری را مردم یمن پشت سرگذاشته اند، گفت: اتئلاف سعودی با هجوم و حمله همه جانبه به یمن برای تجزیه این کشور به شکست انجامیده است.

آیت الله سلیمانی افزود: آخرین مرحله نبرد عربستان و ائتلاف سعودی با انصارالله برای تصرف استان مارب این منطقه استراتژیک یمن نیز به شکست انجامید و انصارالله در مذکرات برای آتش بس دست بالا را دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه در حملات توپخانه نیرو‌های ائتلاف سعودی به منازل مردم خسارت زیاد جانی و مالی را در برداشت، ادامه داد: نیروی‌های ائتلاف سعودی طی روز‌های گذشته ۹۵ بارآتش بس را نقض کردند.

به گفته وی در حملات روز‌های اخیر ائتلاف سعودی به یمن بیش از ۶۰ نفر از زنان و کودکان یمنی به شهادت رسیدند و منجر به زخمی شدن صد‌ها نفراز مردم بیگناه درصنعا و دیگرشهر‌های یمن شده است.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: ائتلاف منحوس سعودی روز‌های گذشته تلاش زیادی کرده تا با قطع اینترنت و اختلال در سیستم اطلاعاتی یمن، اخبار جنایات عربستان سعودی و ائتلاف سعودی به خارج یمن مخابره نشود.

وی افزود: ائتلاف سعود با قطع اینترنت و قطع ارتباط یمن با خارج از این کشور قصد سرپوش گذاشتن بر روی جنایات وحشتناک خود را دارد تا فریاد مظلومیت مردم یمن به گوش جهانیان نرسد.

به گفته وی هدف ائتلاف سعودی از جنایات اخیر خود در یمن انحراف افکار عمومی جهان از شکست متوالی و تحت فشار قراردادن انصارالله یمن است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: دشمن همه امکانات ارتباطی یمن را مختل کرد، اینترنت را از کار انداخت و سیستم اطلاعاتی یمن را فلج کرد تا بتواند به جنایات خود و کودک کشی و نسل کشی خود ادامه دهد.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه رویای پیروزی بر یمن برای متجاوزان به یمن تبدیل به کابوس خواهد شد، گفت: امروز انصارالله یمن با اراده و عزم پولادین و ایمان قوی اعلام کرده است هیچ نقطه‌ای در امارات و عربستان امن نیست.

لازم به ذکر است امروز در پایان اقامه نماز تظاهرات مردمی در حمایت از مردم مظلوم یمن از محل مصلی بقیه الله الاعپم کاشان تا مسجد امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد و با فریاد‌های مرگ بر آل سعود خائن و کافر، جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردن جنایات آن‌ها تنفر وانزجارخود را اعلام کردند./۱۳۰۷/پ201/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات