۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۷۰۰۰۰۳
نماینده ولی فقیه در کاشان تبیین کرد؛

اشتباهات محاسباتی آمریکا در مقابله با انقلاب اسلامی

اشتباهات محاسباتی آمریکا در مقابله با انقلاب اسلامی
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت:جنگ‌های نیابتی آمریکا و اسرائیل افزایش اقتدار و نفوذ ایران درمنطقه و تأسیس ارتش مقاومت در منطقه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی ماه امسال مبنی بر محاسبات اشتباه آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران، گفت: همه محاسبات آمریکایی‌ها طی ۴۳ سال گذشته در رابطه با ایران به شکست آمریکایی ختم شده است.

وی به فهرست بلند و بالایی از محاسبات اشتباه آمریکایی در مقابله با انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: انتخاب نام جزیره ثبات برای ایران از سوی آمریکایی نخستین اشتباه محاسباتی آن‌ها در رابطه با ایران در دوره رژیم ستم شاهی بود، اما تاریخ عکس آن را برای آمریکایی‌ها به اثبات رسانید و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران طومار حکومت پهلوی و سلطه آمریکا را در هم پیچید.

آیت الله سلیمانی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، شکست حمله نظامی آمریکا به طبس، شکست صدام آمریکایی دردفاع مقدس، تحریم‌های تسلیحاتی ایران در دوران دفاع مقدس و شکوفایی ایران در عرصه نظامی، شکست ضد انقلاب درعملیات مرصاد، اعمال تحریم‌های ظالمانه با هدف شوراندن مردم برعلیه نظام، طراحی آشوب سال ۸۷ و فتنه‌های سال‌های ۸۸ و آبان ۹۶ و ۹۸ و حمایت همه جانبه از فتنه را از جمله اشتباهات محاسباتی آمریکا در مقابله به انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد.

وی افزود: راه اندازی جنگ‌های نیابتی در منطقه ازسوی آمریکا و اسرائیل، جنگ ۳۳ روزه لبنان، ۲۲ و ۱۲ روزه، تهاجم به افغانستان و عراق و یمن و جنگ‌های نیابتی داعشی در سوریه و مسلح کردن تکفیری‌ها برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی و شکست ایران بود.

به گفته وی جنگ‌های نیابتی آمریکا و اسرائیل در منطقه سبب افزایش اقتدارو نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه و تأسیس ارتش مقاومت در منطقه شد وهمه اشتباهات آمریکایی‌ها نقش بر آب شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: تصور آمریکا با روی کارآمدن دولت اعتدال و پذیرش برجام این بود که نظام اعتماد مردم را از دست خواهد داد و به اعتبار و نفوذ ایران در خارج خدشه وارد خواهد شد، اما آن‌ها باز هم در محاسبات و پیش بینی‌های شکست خوردند.

آیت الله سلیمانی یادآور شد: تهدید ایران به حمله نظامی از سوی آمریکا همزمان با مذاکرات وین نیز شکست خورد و ایران آن را عملیات روانی قلمداد کرد و بر موضع قبلی خود مردانه و جانانه ایستاد و قدمی عقب نشینی نکرد تا محاسبات آمریکایی‌ها و اذناب آن‌ها نقش بر آب شود.

به گفته وی آمریکا در بیش از سه دهه اخیر جمهوری اسلامی ایران را مورد هجمه سنگین فرهنگی قرار داده تا بتواند نسل جوان ایران را مانند نسل جوان برخی از کشور‌ها از دین و انقلاب جدا و از درون متلاشی و بی محتوا کنند، اما نه تنها هجمه فرهنگی دشمن شکست خورد بلکه سبب تفویت روحیه انقلابی بین جوانان ایران شد و جوانانی همچون شهید حججی‌ها و معرفی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به جامعه معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان مادی بودن دستگاه‌های محاسباتی غرب، نداشتن ایمان و توکل به خدا و ایمان غیبی از مهمترین دلایل محاسبات اشتباه دستگاهی قوی محاسباتی غرب دانست و یادآور شد: آن‌ها هیچگاه نمی‌توانند فهم و درک صحیحی از تشییع ده‌ها میلیونی شهید حاج قاسم سلیمانی در ایران به عنوان بزرگترین تشییع دنیا، اربعین ده‌ها میلیونی، اعتکاف وعزاداری محرم و هیئات مذهبی داشته باشند تا بتوانند محاسبات دقیقی ازاسلام و انقلاب اسلامی داشته باشند./۱۳۰۷/پ201/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات