۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۹۸۸۹۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

فتنه گران روز به روز منزوی تر از قبل می شوند

فتنه گران روز به روز منزوی تر از قبل می شوند
اصفهان - آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ با بصیرت و بیداری مردم و نقش محوری رهبری مهار شد، گفت: حماسه ماندگار ۹دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد با گرامیداشت حماسه 9 دی، گفت: حماسه ملت ایران در 9 دی 88 ایام الله و یکی روز‌های فراموش نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه حماسه ماندگار 9 دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است، گفت: در این روز تاریخی و سرنوشت ساز مردم با حمایت قاطع از رهبری و نظام اسلامی نقشه های دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب کردند.

آیت الله سلیمانی از 9 دی به عنوان روز اثبات آمادگی مردم برای حفظ ارزش‌ های انقلاب و موقعیت ‌شناسی ملت ایران نام برد و اظهار داشت: دشمنان نظام از ابعاد مختلف برای مبارزه با جریان انقلاب فکر و برنامه ‌ریزی می ‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه حماسه مردم ایرا در 9 دی همواره باید درحافظه تاریخی و سیاسی ملت ایران باقی بماند و چراغ راه آینده باشد، افزود: فتنه‌ 88 کینه‌های خفته دشمنان قسم خورده ایران بود که با هدف به بن بست کشاندن نظام اسلامی ایران درهمه ابعاد کلید خورد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: رهبری انقلاب در مواجه با فتنه تحت هیچ شرایطی از نیروی انتظامی و قوای مسلح ارتش و سپاه و بسیج استفاده نکرد تا افکار عمومی به افکار پلید دشمن پی برده و مردم برای مقابله با فتنه بسیج شوند.

به گفته وی فتنه 88 به همه جهانیان اثبات کرد نظام جمهوری اسلامی ایران می تواند فتنه هایی با ابعاد بزرگتر از این فتنه را را هم خنثی و در نطفه خنثی کند.

آیت الله سلیمانی گفت: رهبر معظم انقلاب انقلاب در زمان فتنه کوچکترین امتیازی به فتنه گران نداد و فشارها برای آزادی فتنه گران نتیجه نداد و رهبران فتنه به دلیل آگاهی مردم روز به روز منزوی تراز روز قبل شدند.

وی ادامه داد: فتنه گران هرچند بازداشت نشدند و در محاکم عمومی محاکمه نشدند، اما در افکار عمومی جامعه محاکمه و به حبس خانگی رفتند و از بطن جامعه دور شدند و منزوی شدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: رهبر معظم انقلاب با عدم تشکیل کمیته ویژه و عدم عزل و نصب مسؤولان کشور اعتماد خود را به مسؤولان و کارآمدی آنها به دستگاه های تحت امرآنها نشان دادند و آنها نیز پاسخ اعتماد رهبری را دادند و از این طریق یکی از راهبردهای فتنه را که ناکارآمدی نیروی های نظام بود را خنثی کرد.

آیت الله سلیمانی  اظهار داشت: با اینکه رهبری انقلاب در نوک حمله فتنه گران قرار داشت و مظلوم واقع شد اما هرگز در فرمایشات خود از مظلومیت خودش حرفی نزد.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 با بصیرت و بیداری مردم این نقش محوری رهبری مهارشد، گفت: رهبری حتی عضویت عناصر فتنه در نهادهای حساس نظام همچون مجمع تشخیص مصلحت نظام را تغییرنداد و کسانی که فتنه را آغاز کرده بودند در مجمع تشخیص مصلحت نظام عضویت داشتند و در جایگاه خود باقی ماندند.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: رهبری مسؤولیت ها از فتنه گران نگرفت و حرمت شان را حفظ کرد تا به همه اثبات شود حس انتقام جویی در کار نیست بلکه حفظ نظام و صیانت از نظام مهم است./1307/پ201/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات