۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۷۰۱۵۶۹
مرجع بصیر؛

اختصاصی رسا/ ماجرای وصیت آیت الله صافی برای خاکسپاری در حرم امام حسین

اختصاصی رسا/ ماجرای وصیت آیت الله صافی برای خاکسپاری در حرم امام حسین
یکی از اعضای بیت مرحوم حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در گفت‌وگوی اختصاصی با رسا به تشریح دلایل تدفین این مرجع فقید در حرم امام حسین (ع) پرداخت.

یکی از اعضای بیت مرحوم حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تسلیت رحلت این فقیه بزرگ به تشریح موضوع خاکسپاری ایشان در کربلای معلا و حرم امام حسین(ع) پرداخت.

وی یکی از ویژگی های برجسته حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را عشق و دلدادگی این مرجع تقلید به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام دانست و افزود: ایشان موضوع خاکسپاری را سالیان گذشته در دیدار تولیت حرم امام حسین (ع) در میان گذاشتند.

گفتنی است پیکر این مرجع فقید فردا چهارشنبه ساعت 10 از مدرسه عالی امام خمینی(ره) واقع در میدان جهاد به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع و پس از نماز میت، پیکر ایشان برای تدفین به کربلای معلا و حرم سیدالشهدا(ع) منتقل خواهد شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
5
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
از زبان حال این مرجع عالیقدر شیخ الفقهاء رضوان الله تعالی علیه عرض می کنم :
حیاتم را بسر بردم حسینی __کمک کردم مداوم بر خمینی __ امامم عشق من بوده در این کار __نشان داد بوده ام او را یکی یار __
1
0