۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۷۰۱۷۰۰
امام جمعه موقت کاشان تأکید کرد؛

لزوم حضور فعال در عرصه جهاد تبیین / مردم، تکیه گاه انقلاب اسلامی

لزوم حضور فعال در عرصه جهاد تبیین / مردم، تکیه گاه انقلاب اسلامی
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار خدمت به انقلاب اسلامی را در گرو شرکت در جهاد تبیین دانست و گفت: در جهاد تبیین، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب باید برای مردم بازگو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در دیدار خانواده شهیدان شاهزاده ابراهیمی و یادواره ۷۵ شهید پایگاه ملامحسن فیض کاشانی این شهرستان، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) سبب زنده شدن دین شد و کشوررا از چنگ دشمن درآورد و ملت ایران را از اسارت آزاد کرد.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی حکومت اسلامی و براساس قوانین قرآن و تشیع که در طول تاریخ بعد از صدر اسلام بی نظیراست تشکیل شد.

به گفته وی آماده کردن بستر ظهور امام عصر(عج)، بیداری مستضعفان جهان و رسوا کردن طبل تو خالی و استکبار جهانی از آثار و برکات و دستاورد‌های پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی مردم سالاری دینی را یکی ازویژگ‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: علاوه بر اخلاص، معرفت، آگاهی و روحیات امام خمینی(ره)، حضور مردم در صحنه از مهم ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی است.

دشمن برای شکست انقلاب اسلامی متوسل به سیاست یزیدی شده است

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه امروز دشمن برای شکست انقلاب اسلامی متوسل به سیاست یزیدی شده است، یادآور شد: یزیدیان برای خود فضیلت سازی کذب داشتند و زشتی‌ها خود را پنهان می‌کردند و در مقابل فضائل اهل بیت(ع) را پنهان و به اهل بیت(ع) تهمت می‌زدند.

به گفته وی امروز نیز دشمن در مقابل ملت و رهبری سیاست یزدی را اعمال کرده و عیب‌های زمان طاغوت را پنهان می‌کند و خدمات و دستاورد‌های انقلاب را نادیده می‌گیرد.

حجت الاسلام اسلامی تبار دستاورد‌های انقلاب اسلامی را چشمگیر خواند و ادامه داد: امروز دنیا در مقابل دستاورد‌ها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی سر تعظیم فرود آورده است و ایران را کشوری مقتدر در جهان می‌دانند.

وی مردم را تکیه گاه انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی به دنبال مایوس کردن مردم و جداسازی آنها از نهضت امام راحل است.

خدمت به انقلاب اسلامی در گرو شرکت در جهاد تبیین است

امام جمعه موقت کاشان در ادامه به اهمیت فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مطرح کردن جهاد تبیین اشاره کرد و ابرازداشت: رویکرد دشمن از جنگ سخت در دفاع مقدس به جنگ نرم امروز، نبرد دراین جبهه را سخت‌تر کرده است و برای پیروزی در این میدان حضور در جهاد تبیین واجب و ضروری است.

به گفته وی در جهاد تبیین حقایق را باید برای مردم بازگو کرد تا دشمن نتواند بر روی سرپوش بگذارد، چرا که دشمن هم به دنبال پنهان کردن چهره زشت طاغوت است و هم به دنبال خاموش کردن نور انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام اسلامی تبار خدمت به انقلاب اسلامی را در گرو شرکت در جهاد تبیین دانست و گفت: در جهاد تبیین، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب باید برای مردم بازگو شود.

از بیانیه گام دوم انقلاب و عمل به آن غفلت شده است

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب براساس جهاد تبیین تدوین شده است، اظهار داشت: همانگونه که از وصیت نامه امام خمینی(ره) و عمل به آن غفلت شد، امروز از بیانیه گام دوم انقلاب و عمل به آن غفلت شده است.

حجت الاسلام اسلامی تبار با تأکید بر اینکه رهبر معظم برای بیانیه گام دوم خیلی زحمت کشیده است، گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، پیشینه و دستاورد‌های انقلاب را برای ملت ایران بازگو و نقشه راه آینده را انقلاب اسلامی هم ترسیم کرده است.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: در دوره‌ای که دشمن ایمان و اعتقادات و باور‌ها و جوان‌های ما را نشانه گرفته و به دنبال جدا کردن مردم از انقلاب است. /۱۳۰۷/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات