۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۰۱۹۵۰

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با آیت الله سعیدی

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با آیت الله سعیدی
مدیر عامل خبرگزاری رسا به همراه جمعی از مدیران این رسانه حوزوی با آیت سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مدیر عامل خبرگزاری رسا به همراه جمعی از مدیران این رسانه حوزوی به مناسبت ایام الله دهه فجر با آیت سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت الله سعیدی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل و مجموعه خبرگزاری رسا با اشاره به دهه فجر گفت: با توجه به اینکه در دهه مبارکی قرار داریم لازم است هر مجموعه ای بازخوانی از عملکردهای خود داشته باشد که چه مقدار به وظایف خود نسبت به انقلاب و جامعه عمل کرده اند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ضمن بیان آیات و روایات بر لزوم اتقان، صداقت و امانت داری تاکید کرد و اظهار داشت: صداقت و امانت داری از شاخصه های رسانه تراز است که این مولفه های مثبت را در این خبرگزاری حوزوی شاهد هستیم.

در ابتدای این مراسم نیز حجت الاسلام محقی مدیرعامل خبرگزاری رسا، ضمن تقدیر از مواضع انقلابی و فعالیت های ارزشمند تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گزارشی از بخش های مختلف خبرگزاری رسا ارائه و در ادامه ابعاد مختلف طرح تحولی رسا را تبیین کرد.

ارسال نظرات