۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۷۰۲۱۱۸

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با رئیس مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با رئیس مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه
مدیرعامل و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا با رئیس مرکز بسج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا صبح امروز با حجت الاسلام سید حسن اکبری رئیس مرکز بسج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام اکبری در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد خبرگزاری رسا در زمینه های مختلف، تأکید کرد: عملکرد شما بسیار خوب است و ضرورت دارد دیگران نیز از شما الگو گرفته و به عملکردتان تأسی کنند.

رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم انقلاب را با عظمت توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی عظمت دارد، لذا فعالیت هایی که دوستان انقلابی انجام می دهند باید به همان عظمت باشد.

وی با اشاره به جنگ نرم اظهار داشت: جنگ امروز جنگ اندیشه ها است و در این میدان باید کادرسازی کنید و در این راه افرادی را کشف کنید که راهزنان به سراغ آن ها نروند.

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با رئیس مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه

رئیس مرکز بسج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه فاصله از انقلاب را فاصله از اصل دین دانست و ابراز کرد: معتقدیم انقلاب ما بین الحرمین است و اعضای این انقلاب به سمت پیوستن به نظام مهدوی و عصر ظهور گام برمی دارند.

در ابتدای این دیدار نیز حجت الاسلام محققی با اشاره به هجمه رسانه های بیگانه به نظام انقلاب اسلامی تصریح کرد: دولت با مدیریت جهادی در پی حل مشکلات کشور است و این در حالی است که زیر بار هجمه فراوان رسانه های بیگانه و فضای مجازی قرار داریم.

مدیرعامل خبرگزاری رسا در ادامه با اشاره به ابعاد مختلف «جهاد تبیین»، خاطرنشان کرد: جهاد جایی است که دشمن وجود دارد و تبیین برای زمانی است که تحریف صورت می گیرد، لذا در این زمینه خبرگزاری رسا طرح تحولی مسأله محور را ایجاد کرده است./109/

خبرنگار: سعید حضرتی

ارسال نظرات