۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۷۰۲۱۸۵
امام جمعه مهدی شهر:

مدیران انقلابی باید ساده زیست باشند

مدیران انقلابی باید ساده زیست باشند
سمنان - امام جمعه مهدی شهر گفت: امروز باید مدیریت انقلابی در سطح کشور مزین به اقدامات جهادی، حضور بی تشریفات، خدمت صادقانه برای مردم و ساده زیستی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام محمد بارانی در نشست شورای اداری شهرستان مهدی شهر که به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار سمنان برگزار شد، ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، یادآور خروج کشور از ظلمات و رسیدن به نور و روشنایی است.

امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی فضای ظلمت و ناامیدی در عرصه عدالت و توجه به مستضعفان به فضای امید و رسیدگی به محرومان جامعه و تحول عظیم در عرصه سازندگی کشور بدل شد، اضافه کرد: امروز با نسلی روبرو هستیم که دوران تاریک رژیم منحوس پهلوی را حس و درک نکرده است و باید مسائل و فضای آن دوران برای آنان تبیین شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود وجود استاندار انقلابی سمنان بواسطه‌ی انجام اقدامات جهادی، حضور بی تشریفات و دلسوزی صادقانه برای مردم را یک نعمت الهی برای این استان دانست و گفت: استاندار محترم استان نمونه و مصداق بارز مدیریت جهادی، انقلابی و سخت کوشی در کار است، امروز باید مدیریت انقلابی در سطح کشور مزین به ساده زیستی شود تا فضای زیبای مدیریت جهادی اوایل لنقلاب را داشته باشیم.

حجت الاسلام بارانی با اشاره به اینکه برای اینکه انقلابی بمانیم، باید بسیار صابر باشیم، در خدمت به مردم، حوزه نفس، مدیریت و تلاش برای پیشرفت و آبادانی کشور از جمله حوزه‌هایی است که صبوری ارزشمند و لازم است، خاطرنشان کرد: البته برای انقلابی ماندن در این عصر باید شاکر نعمت‌های بزرگ الهی از جمله نعمت انقلاب و ولایت باشیم.

امام جمعه مهدی شهر با تأکید بر ضرورت قدرشناسی مسئولان نسبت به نعمت فرصت خدمت، افزود: مردم خیرخواه و نیک اندیش مهدی شهر در مباحث مقابله باکرونا و کمک‌های مؤمنانه بیش از ۲۰ میلیارد تومان کمک کردند که خود گواه وحدت و همدلی بین مردم این شهرستان است. /۹۷۷/پ210/

جواد رمضانیان
ارسال نظرات