۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۷۰۲۱۸۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان به صورت خودرویی و موتوری خواهد بود

راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان به صورت خودرویی و موتوری خواهد بود
اصفهان ـ احمدی از برگزاری خودرویی و موتوری راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: روحیه انقلابی بین دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های دهه فجر حاکم است.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، محمد علی احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های مربوط به روز 22 بهمن با مسؤولان مربوطه گفت: برنامه‌های دهه فجر به دلیل کرونا تعطیل نمی‌شود و سیاست دولت هم بر تعطیل کردن به دلیل کرونا نیست بلکه برای هر فعالیتی شیوه‌نامه‌ای اجرایی منحصر بفرد بر اساس دستورالعمل های بهداشتی تعیین می‌شود

وی ادامه داد: طبق گزارشات دریافت شده در خصوص فعالیت‌های نهادهای مختلف از جمله بسیج، صدا و سیما، شهرداری، ستاد نماز جمعه، جبهه فرهنگی، گروه‌های مردمی و ... با توجه به روحیه همکاری و خیرخواهی نسبت به یکدیگر و با توجه به کمبودها یی که در حوزه های مختلف وجود داشت  باعث می‌شود برادرانه بتوانیم یکدیگر را نقد کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان خاطر نشان کرد: امروزه شاهد هستیم که دست همکاری به دست یکدیگر داده‌ایم و روحیه انقلابی حاکم شده است و از این روحیه باید قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه همچنان کم و کاستی‌ها وجود دارد، گفت: لازم است اطلاع‌رسانی از فعالیتهای نهادهای مختلف در خصوص دهه فجر بیشتر انجام شود  .  برخی از نهادها از فرصت خدمت رسانی ویژه به مردم  در این ایام و فراهم بودن بستر مناسب جهت ملاقات‌های مردمی استفاده نکردند و برخی دیگر   از نهادها  این اقدام را در جای جای  استان رواج دادند و این مسئله با روحیه انقلابی قابل حل است ،ولی برخی از مدیران ادارات حتی به آذین‌بندی در  ایام دهه فجر همت نکردند.

احمدی ادامه داد: در راستای «نماها»خوب کار شده اما در حوزه «نواها» همچنان جای کار وجود دارد و برای روزهای آینده باید برای آن بیشتر تلاش کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان و فرماندار شهرستان اصفهان گفت: شب 22 بهمن بانگ تکبیر باید از بلندگوهای مساجد منطقه به منطقه پخش  و نور افشانی علاوه بر مناطق شهری در پل خواجو ساعت 9 شب انجام می‌شود.

وی با اشاره به اولین تبریک امام خمینی(ره) به نکات بسیار مهمی که در آن وجود دارد اشاره کردند  از جمله : سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و غارتگران، سرآغاز برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوتیان، سرآغاز حکومت الله بر جهان، برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان بر کشور و ملت بزرگ ایران و بر جمیع مسلمانان و مستضعفان و محرومان مبارک باد.

احمدی خاطر نشان کرد: برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن از کارشناسان و متخصصان امر نظرخواهی و تحلیل شده که در صورت برگزاری یا عدم برگزاری  مراسم در ایام 22 بهمن و بعد از آن به اوج شیوع امیکرون خواهیم رسید البته به دلیل واکسیناسیون آسیب‌ها و بستری‌ها کمتر شده است، بنابراین تاکنون شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی عملا راهپیمایی خودرویی و موتوری را اعلام کرده است.

وی افزود: حرکت راهپیمایی از ساعت 9 تا 11 است و بعد از آن مردم به نماز جمعه در مصلا ملحق می‌شوند و از سویی دیگر از امشب تا زمان راهپیمایی‌، ایستگاه‌های فرعی موجود در سطح شهر برای تزئین ماشین‌ها و سقف نویسی ، اقدام میکنند .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان تاکید کرد: صوت‌های سیار و ثابت و سایر لوازم جانبی باید تامین شود و مجوزهای آن هماهنگی خواهد شد و پخش گل از طریق بالگرد نیز انجام میشود ./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات