۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۷۰۲۲۱۴

ثبت نام دوره های تربیت مربی روخوانی و حفظ برادران و خواهران آغاز شد

ثبت نام دوره های تربیت مربی روخوانی و حفظ برادران و خواهران آغاز شد
مرکزخدمات حوزه های علمیه کشور باهمکاری موسسه اهل الذکر تحت برنامه سازمان دارالقرآن کشور اقدام به اجراء دوره های مجازی تربیت مربی می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکزخدمات حوزه های علمیه کشور باهمکاری موسسه اهل الذکر تحت برنامه سازمان دارالقرآن کشور اقدام به اجراء دوره های مجازی تربیت مربی کرده است.

بر اساس این گزارش، «دوره آنلاین تربیت‌ مربی قرآن‌ روانخوانی» و «تربیت‌مربی قرآن‌ حفظ قرآن دوره آنلاین» عناوین این دوره ها است.

رشته های ارائه شده در این دوره ها عبارتند از «دوره تربیت مربی روانخوانی قران کریم برای عموم علاقه مندان» و «تربیت مربی حفظ قرآن کریم برای حافظین قرآن(حداقل 10 جزء)» و ممتازین دوره ها برای تدریس بکار گیری می شوند.

ارائه محتواهای نوین وچندرسانه ای، دریافت گواهی از سازمان دارالقرآن کشور، آشنایی باتولیدات محتوایی سازمان دارالقرآن کشور، معرفی به مراکز قرآنی کشور و بکارگیری نیروهای ممتاز دوره حفظ قران کریم از جمله مزایای این دوره است.

لازم به ذکر است، برای افرادی که در حفظ توانایی جذب و رشد 12 قرآن آموز(که یک جزء حفظ انجام دهند) را داشته و در روانخوانی توانایی جذب و رشد ۱۲ قرآن آموز را داشته باشند و  قرآن آموزان آنها تا اول تابستان، در موسسه ثبت نام و نمره قبولی کسب کنند، تخفیف ویژه داده خواهد شد.

زمان دوره مهارتی، تکمیلی و آزمون شفاهی ۱ اسفند تا قبل از ماه مبارک رمضان خواهد بود و علاقه مندان می توانند تا 30 بهمن ماه در این دوره ها با ارسال پیام در پیام رسان ایتا به @quran_teacher_ahlzikr_admin ثبت نام کنند.

ارسال نظرات