۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۰۲۲۳۰
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

دستاوردهای انقلاب را نباید با حاشیه پردازی ها زیر سؤال برد

دستاوردهای انقلاب را نباید با حاشیه پردازی ها زیر سؤال برد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: باید مردم از خدمات و کارهایی که توسط این انقلاب انجام گرفته است، مطلع شوند و اجازه ندهیم که حاشیه ها این خدمات را زیر سؤال ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید رسانه ها و اهالی فرهنگ و دیگر فعالان خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در 4 دهه اخیر را به صورت جامع و کامل اطلاع رسانی کنند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: باید مردم از خدمات و کارهایی که توسط این انقلاب انجام گرفته است به صورت کامل مطلع شوند و اجازه ندهیم که حاشیه ها این خدمات را زیر سؤال ببرد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در این میان خدمات شبانه روزی سازمان و جمعیت هلال احمر بر کسی پوشیده نیست، این نهاد از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت مردم و نظام بوده است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تاکید کرد: در سال های اخیر که شاهد افزایش بلایای طبیعی در سطح کشور به ویژه استان بوده ایم، همواره شاهد حضور مستمر و خودجوش نیروهای هلال احمر در امر کمک رسانی بوده ایم که این خود یک ارزش دینی و اجتماعی است.

آیت الله علما عنوان کرد: باید گفت که کار جمعیت هلال احمر بسیار با ارزش و در راستای اعتماد سازی و خدمت رسانی است و باید اعتماد را حفظ کنیم و این اعتماد استمرار داشته باشد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: باید همه در خدمت بندگان خدا باشیم زیرا تمام خدمات به مردم در واقع به خود ما بر می‌گردد و هر عملی عکس العملی دارد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: چشم تمام جهانیان و کشورهای اسلامی به انقلاب ما دوخته شده است، لذا باید همواره در انجام کارها با هدف و با روحیه دینی و اسلامی حرکت کنیم./1400/پ210/

ارسال نظرات