۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۷۰۲۳۳۴
مدیر مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فریاد استمرار خط مقاومت است

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فریاد استمرار خط مقاومت است
لرستان- خوشبخت، حضور مردم در راهپیمایی امروز را خنثی کننده توطئه های دشمن خواند و گفت: مردم با این حضور استمرار خط مقاومت و اقتدار نظام را فریاد می زنند.

زهرا خوشبخت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: یوم‌الله ۲۲ بهمن روز تحقق پیروزی حق علیه باطل و ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی مقدمه «أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ» است و ملت ما در خیزش مؤمنانه خود گامی به سوی ظهور برداشته است.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد افزود: امام راحل با اعتماد به وعده الهی که فرمود: «و لَیَنصُرَنَّ الله من یَنصُره» (سوره حج آیه ۴۰) و پوشالی دانستن حکومت‌های استبدادی و استعماری و ایمان به اراده مردم و نیروی پرتوان مردمی ملت که با جان و دل در صحنه مبارزه با طاغوت زمان و حکومت ننگین پهلوی حاضر شدند و سرانجام با امدادهای الهی و جان فشانی مردم اتقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی خاطرنشان کرد: اکنون انقلاب اسلامی با گام‌های استوار مردم و رهبری با صلابت و حکیمانه امامین انقلاب اسلامی پس از گذشت ۴۳ سال از تولد شکوهمندش به ثبات و اقتدار خود رسیده و با تعمیق هویت اسلامی، خودباوری، امید آفرینی، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و اهتمام به تربیت دینی و انقلابی و برنامه ریزی و عزم راسخ جهت اجرای توصیه‌های هفت گانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان و مبارزه با جریان‌های غرب زده و مفاسد ابتذال اخلاقی بستر طلوع خورشید عظمای ولایت و مصلح موعود جهانی(عج) را فراهم خواهد ساخت.

خوشبخت بیان کرد: حضور امروز مردم در راهپیماییی 22 بهمن، فریاد پیروزی اسلام، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و استمرار خط مقاومت، قافله شهیدان انقلاب اسلامی است./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات