۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۰۲۴۰۹
امام جمعه موقت کرمانشاه:

دانشجویان اجازه ندهند دشمنان در فضای مجازی میدان‌داری کنند

دانشجویان اجازه ندهند دشمنان در فضای مجازی میدان‌داری کنند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: دانشجویان اجازه ندهند که معاندین انقلاب و نظام به این آسانی در فضای مجازی علیه داشته ها و دستاوردهای انقلاب میدان داری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حجتی امروز در نشست بصیرتی با دانشجویان کرمانشاهی با اشاره به اینکه بهمن، ماه سرنوشت این انقلاب و نظام شناخته می شود، اظهار داشت: بهمن ماه بزرگترین عید ملی ماست؛ در این روز انقلاب اسلامی بعد از سال ها مبارزه امام راحل و ملت ایران به پیروزی رسید.

امام جمعه موقت کرمانشاه تاکید کرد: از این رو می توان گفت که بهمن ماه به همان اندازه که برای ملت ایران شیرین است، برای دشمنان تلخ و ناگوار است و لذا مخالفان این انقلاب دست به هر کاری می زنند که از شیرینی و حلاوت این ماه بکاهند.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به جنگ رسانه ای بی سابقه دشمنان علیه انقلاب و مسؤولان نظام، عنوان کرد: هجمه های رسانه ای علیه این انقلاب از همان بهمن ماه 57 آغاز شد، ولی این هجمه هایی که این روزها علیه این ملت و نظام می بینیم بی سابقه است و به نوعی می توان گفت که تمام دستگاه تبلیغاتی دشمن قدرت خود را روی تخریب و تحریف این انقلاب معطوف ساخته است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: بنابراین همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی از این مهم سخن به میان آوردند باید ما هم به تقابل رسانه ای با دشمنان این انقلاب بپردازیم، باید اجازه ندهیم که هجمه های رسانه ای دشمن تا این حد این کشور و انقلاب را به سمت منزوی شدن پیش ببرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: شناخت نقاط ضعف دشمنان و حمله رسانه ای و تبلیغاتی به آنان، بهترین و اصولی ترین کاری است که امروز رسانه های کشورمان باید بدان بپردازند، بنابراین از رسانه ها می خواهیم که به جای درگیری های درون گروهی و جناحی منافع و مصالح ملی را اولویت نخست خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی خاطرنشان کرد: در این بین دانشجویان که قشر فکور و اندیشمند کشور محسوب می شوند، می توانند نقش بسزایی در جنگ نرم و رسانه ای دشمنان داشته باشند، شما باید اجازه ندهید که معاندین انقلاب و نظام به این آسانی در فضای مجازی علیه داشته ها و دستاوردهای انقلاب میدان داری و تخریب کنند./1400/پ210/

ارسال نظرات