۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۷۰۲۴۱۳
رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در گفت‌وگو با رسا:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر یأس و ناامیدی دشمنان را رقم زد

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر یأس و ناامیدی دشمنان را رقم زد
آیت الله رجبی با بیان اینکه حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یأس و ناامیدی دشمنان را رقم زد، گفت: مردم ایران شایسته بالاترین خدمت و قدردانی هستند.

آیت الله محمود رجبی، رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: ملت ایران با احساس وظیفه دینی و ملی به میدان آمدند و صحنه های باشکوهی در 22 بهمن امسال رقم زدند.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان کرد: حضور مردم بعد از چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن بسیار چشمگیر بود به گونه ای که بسیاری از خبرگزاری های داخلی و خارجی صحنه های حضور با شکوه مردم را انعکاس دادند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه اظهار کرد: مردم در مناطق قرمز نمی توانستند تجمع حضوری داشته باشند اما راهپیمایی خودرویی چشمگیری داشتند و همچنین مردم در دیگر مناطق حضور مناسبی داشتند و بار دیگر ملت ایران با آرمان های انقلاب، نظام اسلامی و ولی فقیه تجدید بیعت کردند.

وی پایبندی مردم را به نظام اسلامی بزرگترین نعمت الهی برشمرد و تصریح کرد: مردم با شوق و علاقه در مصاحبه هایی که با رسانه های مختلف داشتند، اعلام کردند که به رغم تمام مشکلاتی که وجود دارد، پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی داریم و پای دفاع از نظام اسلامی و حمایت از رهبر معظم انقلاب ایستاده ایم.

آیت الله رجبی با اشاره به نقشه های شوم استکبار جهانی برای تضعیف نظام اسلامی، گفت: دشمنان تصور می کردند که با اعمال تحریم های مختلف خواهند توانست اعتقاد مردم به نظام اسلامی، ولی فقیه و مسؤولان را سست کنند، اما برخلاف این امر مشاهده کردیم که مردم با استقامت و پایمردی بیشتر پای آرمانهای نظام اسلامی ایستاده اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر یأس و ناامیدی دشمنان را رقم زد، تصریح کرد: این حضور با شکوه برای نظام اسلامی ایران در عرصه های بین المللی تأثیرات فراوانی خواهد داشت.

آیت الله رجبی با بیان اینکه مردم شریف ایران با پایمردی و جانشفانی نسبت به آرمان های انقلاب ایستاده اند، شایسته بالاترین خدمت و قدردانی هستند، افزود: این حضور با شکوه مردم در راهپیمایی امسال موجب دلگرمی بیشتر مسؤولان کشور خواهد شد که با عزمی جدی تر خدمت به مردم را ادامه دهند و نیز مبارزه با استکبار جهانی، رشد و شکوفایی کشور را وجه همت خود قرار دهند.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ابزار داشت: بنده به سهم خودم به عنوان یک طلبه از همه ملت ایران از هر قشری برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال کمال تقدیر و تشکر را دارم و مطمئنا این امر موجب خشنودی حضرت ولیعصر(عج) خواهد شد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه اظهار کرد: همه این اوامر را مرهون رهبری حکمیانه حضرت آیت الله خامنه ای می دانیم که با شایستگی کامل توانستند ملت ایران را در تمام عرصه ها به میدان عمل بیاورند و مردم را علاقه مند و پایبند نظام اسلامی ایران قرار دهند.

ارسال نظرات