۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۷۰۲۵۶۲
به همت خبرگزاری رسا؛

نشست «جهاد تبیین، رسالت بانوان انقلابی» برگزار شد

نشست «جهاد تبیین، رسالت بانوان انقلابی» برگزار شد
نشست «جهاد تبیین، رسالت بانوان انقلابی» در خبرگزاری رسا با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نشست «جهاد تبیین، رسالت بانوان انقلابی» پیش ازظهر امروز به همت خبرگزاری رسا و با حضور اساتید حوزه علمیه خواهران در سالن شهید دهقان این مجموعه خبری برگزار شد.

خانم معین الاسلام استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به جهاد تبین گفت: امروز با جنگ بزرگ ادارکی روبه رو هستیم و در این جنگ درک مردم مورد هجوم واقع شده است، لذا تنها راه مقابله جهاد تبیین خواهد بود.

وی تقویت بنیان اعتقادی جوانان را ضروری دانست و اظهار کرد: اگر اعتقاد جوانان قوی بود، دچار چالش های امروز نبودیم، لذا باید به دنبال تقویت بنیادهای اعتقادی جوانان و تقویت آرمان های انقلاب باشیم.

معین الاسلام بیان را ابزار مهم جهاد تبیین برشمرد و ابراز کرد: تبیین کار بی بدیلی است که ابزارش را بانوان در اختیار دارند، بیان ابزار مهم جهاد تبیین است که بانوان به خوبی از آن برخوردارند.

نشست «جهاد تبیین، رسالت بانوان انقلابی» برگزار شد

خانم آقایی زاده استاد حوزه علمیه با اشاره به نقش بانوان در عرصه های سیاسی و اجتماعی تصریح کرد: جهاد تبیین را باید از خانه و خانواده شروع کرد، چرا که اگر خانواده سالم باشد بدون شک جامعه ای سالم خواهیم داشت.

وی افزود: اگر فرزندانی با تربیت صحیح وارد جامعه شوند، آن جامعه به بیراه نخواهد رفت لذا بانوان باید جهاد تبیین را از خانه آغاز کنند.

خانم سالک استاد حوزه علمیه بانوان بخشی از جهاد تبیین را مختص به حوزه علمیه خواهران برشمرد و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین یک فرمان عام است اما بخشی از آن مختص به بانوان و حوزه علمیه خواهران است و برادران نمی توانند به آن ورود کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
صادقیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
در پاراگراف دوم تبیین را تبین نوشته اید لطفا اصلاح فرمایید
0
0