۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۷۰۲۶۹۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جامعه نیازمند آشنایی با معارف اسلامی است

جامعه نیازمند آشنایی با معارف اسلامی است
لرستان-حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه جامعه نیازمند آشنایی با معارف اسلامی است، گفت: آشنایی با معارف اسلامی با مداحی مداحان فرهنگ‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار با جمعی از مداحان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: هیئت‌داری و مداحی مسئولیت و تکلیف است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مداحان و هیئت‌های مذهبی صاحب سخن هستند، افزود: با توجه به توانایی و هنر مداحان به همان اندازه تکلیف متوجه آنان می شود.

وی خاطرنشان کرد: جامعه هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان در حقیقت غم و شادی معنوی جامعه را مدیریت می‌کنند و مجلسی که با نام شهدا برگزار می‌شود پیوند با اراده مستحکم انسان‌هایی است که در مقابل ستمگران ایستادند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه جامعه نیازمند آشنایی با معارف اسلامی است، عنوان کرد: شعرا و مداحان غم و شادی معنوی را جهت می‌دهند و معارف اسلامی که عزم‌ها را مستحکم می‌کند.

وی اظهارداشت: مقاومت و تاب آوری جامعه ما در مقابل فشار حداکثری دشمن در سایه آموزه‌های اسلامی و معرفت به سیره علوی و فرهنگ عاشورا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: هیئت‌های مذهبی و مداحی مداحان تاب‌آوری جامعه را به سرحد عالی رسانده است و در ادامه نیز باید این مسیر را ادامه داد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات