۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۰۲۶۹۹
به همت خبرگزاری رسا؛

نشست خبری و مراسم رونمایی از پوستر جایزه ادبی شهید حدادیان برگزار می شود

نشست خبری و مراسم رونمایی از پوستر جایزه ادبی شهید حدادیان برگزار می شود
نشست خبری و رونمایی از پوستر جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان با حضور خانواده شهید و دبیر جایزه و اهالی رسانه در خبرگزاری رسا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، شهید محمّد حسین حدادیان در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۳۷۴ در تهران به دنیا آمد، محمّد حسین دانشجوی علوم سیاسی بود و از ۷سالگی عضو بسیج بود و در مسجد فعالیّت می‌کرد.

با اخلاص و بی‌ادّعابود و همیشه دغدغه‌ی حفظ دستاورد‌های نظام را داشت؛ هیچ وقت از کارهای خیری که می‌کرد دم نمی زد، مزد این اخلاص و بی‌ ادّعا بودن‌هایش را با شهادت گرفت.

محمّد حسین با شنیدن آشوب دراویش به‌ صورت داوطلبانه برای مقابله با اشرار رفت، در ابتدا با اسلحه‌ی شکاری مجروح و سپس توسط یک اتومبیل سمند، زیر گرفته شد، دراویش آشوبگر محمد حسین حدادیان بسیجی را داعش وار به‌شهادت رساندند.

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید حدادیان، نشست خبری و رونمایی از پوستر جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان با حضور خانواده شهید و دبیر جایزه و خبرنگاران خبرگزاری ها در روز شنبه ۳۰ بهمن ماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در دفتر خبرگزاری رسا در قم برگزار می‌شود.

 

نشست خبری و رونمایی از پوستر جایزه ادبی شهید حدادیان برگزار می شود

 خانم مهری غلامپور دبیر جایزه ادبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: جایزه ادبی شهید حدادیان یک جایزه شخصی است که وابسته به هیچ نهاد و حزبی نیست و صرفاً توسط خانواده شهید برگزار می‌شود.

وی افزود: این جایزه ادبی صرفاً برای داستان کوتاه بوده و محورهای مسابقه حول شهادت شهید حدادیان است.

گفتنی است جزئیات جایزه ادبی شهید حدادیان در روز نشست خبری منتشر خواهد شد.

سید قوام صفوی

ارسال نظرات