۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۰۲۸۰۵
روایتگر عرصه میدان شهادت:

شهید ضابط راز شهدا را روایت و مسیر شهادت را بازخوانی کرد

شهید ضابط راز شهدا را روایت و مسیر شهادت را بازخوانی کرد
ابراهیم پور گفت: پست های مختلفی به عبدالله ضابط پیشنهاد شده بود اما او در ایستگاه شهدا ایستاد، کارهای او نمایشی نبود و با همه وجود زنده بودن شهدا را باور داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،عظیم ابراهیم پور روایتگر سیره شهدا در مراسم سالگرد شهید ضابط که امشب در مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد، گفت: از شهید ضابط یاد بگیریم در مجلس شهدا هر قدمی که برداشته می شود ثوابی نوشته خواهد شد.

وی با بیان خاطره‌ای از شهید ضابط ابراز کرد: شهید ضابط خستگی ناپذیر بود، شیخ عبدالله در هر جایی که وظیفه می دانست حضور جهادی داشت.

روایتگر میدان شهادت با بیان ویژگی های ممتاز شهید ضابط اظهار کرد: حاج عبدالله ضابط راوی بود که نقاط قوت و ضعف زائرین شهدا را کشف و بر اساس آن دارو روحی تجویز می کرد.

وی افزود: پست های مختلفی به عبدالله ضابط پیشنهاد شده بود اما او در ایستگاه شهدا ایستاد، کارهای او نمایشی نبود و با همه وجود زنده بودن شهدا را باور داشت.

ابراهیم پور با اشاره به اینکه شهدا ضابط را پسند کرده بودند و چیزهایی به او دادند، تصریح کرد: شهید ضابط انسان‌ها را کشف می کرد، ضابط زبان همه را بلد بود و با دل وسیعش افراد بسیاری را جذب کرده بود.

روایتگر عرصه ایثار و شهادت شهید مالامیری و دهقان را دستاورد شهید ضابط برشمرد و خاطرنشان کرد: ضابط ۱۴۰۰ اگر امروز بود، راوی جهاد کبیر بود، امروز ضابط های ما کجایند که مرام شهدای هسته ای را روایت کنند.

وی در پایان اظهار کرد: ضابط راز شهدا را روایت و مسیر شهادت را بازخوانی کرد، اگر امروز ضابط حضور داشت قطعاً شهید جهاد تبیین می شد.

ارسال نظرات