۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۷۰۲۸۱۳
جهاد اسلامی:

شمشیر نبرد «سیف القدس» غلاف نشده است

شمشیر نبرد «سیف القدس» غلاف نشده است
یکی از رهبران جهاد اسلامی تاکید کرد تا زمانیکه اشغالگران یهودی سازی می‌کنند شمشیر نبرد «سیف القدس» غلاف نمی‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، احمد المدلل یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین، قدس را کانون درگیری میان فلسطنیان و اشغالگران خواند و تاکید کرد مقاومت تا پایان اشغالگری ادامه خواهد داشت.

وی در مصاحبه با شبکه الاقصی اظهار داشت مرکز درگیری میان ما و اشغالگران شهر قدس است و تا زمانیکه قدس در اشغال است درگیری‌ها پایان نخواهد یافت و امکان ندارد فلسطینیان به خصوص مردم غزه، قدس را فراموش کنند.

المدلل تصریح کرد مبارزه مردم فلسطین در الشیخ جراح، مبارزه مقاومت فلسطین و مردم فلسطین است. نبرد «شمشیر قدس» هنوز هم مفتوح است و تا زمانیکه اشغالگران یهودی سازی می‌کنند، این شمشیر غلاف نخواهد شد. ملت فلسطین گزینه‌های زیادی دارند و برای دفاع از سرزمین خود بدون وسیله (امکانات) نخواهند بود. آن‌ها چاره‌ای جز مقاومت در برابر اشغالگران و به خطر انداختن موجودیت و امنیت آن‌ها ندارند.

این عضو جهاد اسلامی خاطر نشان کرد مردم فلسطین در کرانه غربی و قدس باید مطمئن باشند که این دشمن فقط زبان مقاومت و درگیری را می‌فهمد. جنگ ما با رژیم صهیونیستی جنگ اراده است و امکان ندارد اراده مردم ما در هم شکسته شود. رژیم اشغالگر ۵۰ سال است که برای یهودی سازی قدس تلاش می‌کند، اما موفق به این کار نشده است.

به دنبال دور تازه خشونت‌های رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی روز یک شنبه در بیانیه‌های جداگانه‌ای به رژیم اشغالگر قدس درباره پیامد‌های تجاوزات شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست علیه ساکنان محله شیخ جراح هشدار دادند. رژیم صهیونیستی اقدامات نظامی گسترده‌ای را در اطراف محله شیخ جراح انخاذ کرده است و در مقابل فلسطینی‌ها برای مقابله با تظاهرات شهرک‌نشین‌های صهیونیست در این محله تجمع کردند.

اهالی شیخ جراح از ملت فلسطین خواسته‌اند تا به آن‌ها کمک کنند و در مقابله با تجاوزات شهرک‌نشینان افراطی، در کنار آن‌ها بایستند.

شامگاه شنبه، گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست به منازل فلسطینیان ساکنان محله شیخ جراح حمله کرده و با پرتاب سنگ باعث وارد آمدن خسارت‌هایی به منازل آن‌ها شده و تعدادی از ساکنان را زخمی کردند./۹۸۸/

ارسال نظرات