۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۰۲۸۶۸
دبیر مجمع طلاب دورودی مقیم قم:

رکن اصلی پیشرفت و آبادانی کشور، مدیران صالح و کارآمد است

رکن اصلی پیشرفت و آبادانی کشور، مدیران صالح و کارآمد است
لرستان- حجت الاسلام الهی نژاد مشکل امروز جامعه را اقتصاد، بیکاری و معیشت مردم عنوان کرد و گفت: رکن اصلی پیشرفت و آبادانی کشور، مدیران صالح و کارآمد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد، امشب در دیدار نماینده مردم شهرستان دورود و ازنا با مجمع طلاب دورودی مقیم قم گفت: رکن اصلی پیشرفت و آبادانی کشور، مدیران صالح و کارآمد است و انتظار می رود مجلس با اعمال نظارت قوی نسبت به تحقق شایسته سالاری رسالت خود را انجام دهد.

دبیر مجمع طلاب دورودی مقیم قم فساد مالی برخی مدیران را مایه شرمندگی و تاسف دانست و اظهار داشت: فساد نتیجه نبود نظارت است و مجلس و دیگر دستگاهای نظارتی با اعمال نظارت قوی باید ریشه فساد را بخشکانند.

وی با بیان اینکه وضع بیکاری در شهرستان دورود نگران کننده است، افزود: باید علاوه توسعه و ترمیم کارخانجات فعلی در شهرستان، چاره ای اساسی برای حل معضل بیکاری اندیشیده شود.

حجت الاسلام الهی نژاد تسریع در تکمیل جاده ازنا-اراک، به نتیجه رساندن کمربندی شهر دورود و توجه به زیرساخت های مذهبی و فرهنگی را از دیگر مطالبات مردم منطقه دانست و اظهار امیدواری کرد با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همت دولت انقلابی شاهد تحول اساسی در این زمینه باشیم.

وی بیان کرد: دخالت در امور اجرائی خلاف شان نظارتی نمایندگان و خلاف رهنمودها و منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی است و از نظر روحانیت نیز مذموم است ولی با این حال نمایندگان نیز در مرحله انتخاب مدیران و هم در طول مدیریت آنها باید بر عملکرد مدیران نظارت جدی داشته باشند.

مدیر سابق حوزه علمیه خواهران دورود تصریح کرد: استفاده از مدیران بومی برای تحقق مطالبات مردم یک ضرورت است و متاسفانه تاخیر غیر منطقی در انتخاب مدیران استانی و شهرستانی موجب وقفه در امور و لطمه به حقوق مردم است.

وی اظهارداشت: حل مشکل اشتغال و معیشت و مبارزه با فساد بدون بکارگیری مجموعه مدیریتی قوی در شهرستان امکان پذیر نیست./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات