۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۰۱۷۸۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دولت از ظرفیت های مردمی در راستای پیشرفت کشور استفاده کند

دولت از ظرفیت های مردمی در راستای پیشرفت کشور استفاده کند
اصفهان - آیت الله سلیمانی تأکید کرد که دولت انقلابی باید به سرمایه مردمی نظام تکیه داشته باشد و از این سرمایه عظیم در راستای پیشرفت کشور بهره ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی عطیه الهی به ملت مسلمان ایران است.

وی همچنین انقلاب اسلامی را نعمت بی بدیل و بزرگ خدا برای ملت ایران دانست و افزود: بعد از پیامبر اکرم(ص) و زمان اندکی از حکومت امیرمؤمنان(ع) حکومت دینی و الهی مانند انقلاب اسلامی ایران وجود نداشته است.

آیت الله سلیمانی به توطئه‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن با اعمال تحریم‌های ظالمانه و هجمه فرهنگی و توطئه‌های فراوان به دنبال تضعیف نظام اسلامی ایران است.

به گفته وی هیچ پیروزی بدون مقاومت و استقامت و بدون دادن هزینه به دست نخواهد آمد و امروز جمهوری اسلامی ایران در آستانه پیروزی نهایی بر استکبار جهانی قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که هیچ مشکلی در مسیر پیشرفت و پیروزی‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف وجود ندارد، ابرازداشت: دولت انقلابی سیزدهم بیش از این باید حرکت کرده و مدیریت کند و نیرو‌هایی منطبق با نیاز‌های کشور به کار گیرد و از سرمایه و تجربه مردم به ویژه صاحب نظران اقتصادی بیشترین بهره برداری را داشته باشد.

به گفته وی دولت انقلابی باید به سرمایه مردمی نظام تکیه داشته باشد و از این سرمایه عظیم بهره ببرد و توجه دولت تنها به کارگزاران دولت نباشد.

آیت الله سلیمانی با تأکید بر استفاده دولت از تجربه و تخصص مدیران اقتصادی در عرصه تولید و صنعت و گفت: دولت زمانی موفق خواهد بود که تجربه مردم را سرمایه خودش بداند و از تجربه مردم بتواند استفاده کند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با اراده مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانید و رهبر معظم انقلاب نیز با اراده مردم متکی بر قدرت است، از این رو دولتی که مردم باشد و از مردم استفاده کند موفق خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: متأسفانه نگاه برخی دولت‌ها به به خارج از کشور و به بیگانه بود و نسبت به ظرفیت‌های داخلی بی توجه بودند، اما نگاه دولت سیزدهم به درون و ظرفیت‌های درون است و در درون نیز ظرفیت‌های مردمی باید مورد توجه دولت قرار داشته باشد.

آیت الله سلیمانی همچنین با تبریک حلول ماه مبارک رجب، اظهارداشت: ماه رجب بهترین فرصت برای خودسازی و تزکیه در این ماه خدا است.

وی ماه رجب را فرصتی برای بندگی و استفغار، تمرین تقوا است، افزود: از ماه رجب که فرصت‌ها گرانبهایی را در خود جای داده است باید حداکثر استفاده و بیشترین بهره برداری را داشت./۱۳۰۷/پ201/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات