۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۷۰۲۹۰۵
شخصیت عراقی فاش کرد؛

۵۰۰ خانواده داعشی وارد عراق می‌شوند

۵۰۰ خانواده داعشی وارد عراق می‌شوند
جبار المعموری عضو هیئت هماهنگی شیعیان عراق فاش کرد که ۲۰۰ تا ۵۰۰ خانواده داعشی ساکن اردوگاه «الهول» سوریه در مسیر عراق هستند و به زودی وارد این کشور می‌شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «جبار المعموری» عضو هیئت هماهنگی شیعیان عراق سخنانی را در خصوص انتقال داعشی‌های ساکن اردوگاه الهول سوریه به کشورش مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، این شخصیت عراقی گفت: طبق اطلاعاتی که در دست داریم، در حال حاضر ۲۰۰ تا ۵۰۰ خانواده داعشی ساکن اردوگاه الهول سوریه در مسیر عراق هستند و به زودی وارد این کشور می‌شوند.

وی افزود: بدون شک رسیدن این داعشی‌ها به عراق و استقرار آن‌ها در استان‌های مختلف موجی از خشم مردمی را به دنبال خواهد داشت. دولت باید پاسخگوی انتقال ده‌ها داعشی از الهول سوریه به عراق باشد.

این شخصیت عراقی در ادامه اظهاراتش نیز عنوان کرد: واقعیت این است که انتقال داعشی‌های ساکن الهول به عراق به مثابه بمبی است که هر لحظه ممکن است منفجر شود. در صورت وقوع چنین اتفاقی، امنیت و ثبات عراق به خطر می‌افتد.

گفتنی است، پیشتر نیز احزاب و شخصیت‌های مختلف عراقی نسبت به انتقال داعشی‌های ساکن اردوگاه الهول به عراق هشدار داده بودند با این حال، دولت بغداد تاکنون موضع مشخصی در این خصوص اتخاذ نکرده است./۹۸۸/

ارسال نظرات