۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۷۰۲۹۲۵
بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای:

فشار اقتصادی و لجن‌پراکنی دشمنان راه به‌جایی نخواهد برد

فشار اقتصادی و لجن‌پراکنی دشمنان راه به‌جایی نخواهد برد
بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد: فشار اقتصادی و لجن‌پراکنی دشمنان داخلی و خارجی راه به‌جایی نخواهد برد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم در انزجار از لجن پراکنی مزدوران داخلی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنْ یثْقَفُوکمْ یکونُوا لَکمْ أَعْدَاءً وَیبْسُطُوا إِلَیکمْ أَیدِیهُمْ وَأَلْسِنَتَهُمْ بِالسُّوءِ وَوَدُّوا لَوْ تَکفُرُونَ؛»

«ای سازشکاران! هر گاه آن‌ها بر شما تسلط یابند باز همان دشمن دیرینند و هر چه بتوانند به دست و زبان بر دشمنی با شما می‌کوشند و در نهایت علاقه دارند با این کارها، شما را از اعتقادتان برگردانند و کافر شوید»

هنگامی که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رضوان الله علیه فرمودند: «بتازید و هویت خویش را دریابید و بدانید که روشنفکران اجیرشده، بلایی بر سرملت و مملکتشان آورده‌اند که تا متحد نشوید و دقیقاً به اسلام راستین تکیه ننمایید، بر شما آن خواهد گذشت که تا کنون گذشته است» به عمق بیانات ایشان دقت نشد تا اینکه حضرت آیه الله خامنه‌ای مد ظله العالی نیز در تأیید و ادامه هشدار ایشان فرمودند: «دشمن ملّت را هدف گرفته، افکار عمومی را هدف گرفته، فکر جوان‌ها را هدف گرفته [است]».

امروز ایران مقتدر اسلامی در جهان جهل و نادانی مانند شهابی می‌درخشد؛ اگر با حاکم شدن نظام مبتنی بر تعالیم اسلامی و حکومت متکی به مردم و توجه به کرامت انسانی- اسلامی؛ ایران را در منطقه و جهان الگو قرار داده‌است، اگر در اوج تحریم‌های ضد بشری و ظالمانه جزو معدود کشورهای دارای توانایی ساخت واکسن کرونا هستیم، اگر هیبت استکبار شکسته شد و مردم دنیا جرئت مقابله با قدرت‌های دنیا پیدا کرده‌اند و خط‌کشی سلطه‌گر و سلطه‌پذیر در هم شکسته شده‌است، اگر حرکت‌های پرجوش و خودجوش علمی و فناوری ارتقاء یافته و خودباوری علمی و قدرت عملی "ما می‌توانیم" گسترش‌یافته، اگر در فناوری هسته‌ای، هوافضا و علوم پزشکی و زیست فناوری، نانو و فناوری سلول‌های بنیادی، شبیه‌سازی، ساخت ابررایانه‌ها، فناوری انرژی‌های نو، رادیو داروهای مهم، داروهای ضد سرطان و ایجاد زیرساخت‌های فنی و مهندسی و صنعتی، جهانیان را به شگفتی واداشته‌است؛ اگر امنیت کشور در منطقه و جهان زبانزد کارشناسان بین المللی و حتّی مورد اذعان اپوزیسیون خارج کشور است، اگر در تولید موشک‌های بالستیک ونقطه زن و پهپادهای مختلف، در مقام‌های اول جهانی قرار گرفته‌ایم؛ اگر نیروی دریایی مقتدر ایران اسلامی نیمی از کره زمین را با موفقیت و بدون اتکاء به هیچ کشوری طی می‌کند و قدرت توانایی نظامی را به رخ جهانیان می‌کشد و در کمال صحت و بدون کوچک‌ترین درگیری به میهن اسلامی بازمی‌گردد، اگر دشمنان در محاسبات خود نسبت به کشور عزیزمان به‌اشتباه افتاده و با صرف هزینه‌های گزاف و باورنکردنی حمایتشان از آشوبگران فتنه‌های تیرسال ۷۸- ۸۸ و آبان ۹۶ و ۹۸ و راه‌اندازی جنگ شناختی و فرهنگی شکست می‌خورد، تحقیقاً حاصل پایمردی و رشادت و صبر و حضور در صحنه مردم قهرمان و تابع ولایت است.

مردم ایران به‌دنبال پیشرفت کشور، اقتدار کشور، اجرای عدالت و تشکیل جامعه اسلامی و درنهایت رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است تا ظهور منجی عالم بشریت مهیا گردد.

فشار اقتصادی و لجن‌پراکنی دشمنان داخلی و خارجی که از ترفندهای به کار رفته از صدر اسلام تاکنون و تا همیشه تاریخ است، راه به‌جایی نخواهد برد. دشمن می‌خواهد با فشار اقتصادی مردم را به تنگ آورد و از نظام اسلامی جدا کند در حالی که مردم عزیز، پیرو پیامبری هستند که تحریم‌ها و فشار اقتصادی در شعب‌ابی‌طالب علیه‌السلام بر او و اصحاب او؛ کمر دشمن را شکست ولی ایمان آنان را نه!

همان طور که دروغ و تهمت‌های دشمنان به پیامبر خدا صلوات‌الله‌علیه هیچ از شأن و منزلت ایشان نکاست، اکنون نیز دشمنان بر نهادها و پیکره انقلاب اسلامی مثل شورای نگهبان، سپاه، مجلس شوراء اسلامی و.. دروغ و تهمت می‌زنند تا به خیال خام خود به باورهای اعتقادی مردمان لطمه وارد کند و با استفاده از غرب زدگان و مارهای خوش‌خط و خال و قلم بدستان اجیرشده، جای حق و باطل را تغییر دهد و مانع استمرار حرکت عظیم انقلاب اسلامی شود، غافل از آنکه مردم ما بارها در طول تاریخ خصوصا در این 43 سال پر فراز و نشیب، از شِعب‌های گوناگونی سربلند بیرون آمده و در هر پیروزی، اعتقاد آنها محکم‌تر شده است.

امروزه جوان‌های عزیزمان سخنان گهربار ائمه اطهار علیهم السلام به معاندین همچون «فَأَیْنَ یُتاهُ بِکُمْ وَ أیْنَ تَذْهَبُونَ کَالاَنْعامِ عَلَی وُجُوهِکُم؟!» را تکرار نموده و در هر لحظه دشمن مکّار و خبیث را رصد، و حرکات وی را شناسایی و در ضمن مقابله با آنها، حرکت رسانه‌ای آنان را نیز خنثی می‌کنند.

بسیج اساتید نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم، ضمن تبری از کسانی که از روی علم، عمد یا غفلت به نهادهای انقلابی و شخصیت‌های ارزشی مثل عزیز دل‌ها، سردار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی افترا می‌بندند؛ هشدار می‌دهد که از افترا و مبارزه با ارزش‌ها دست برداشته تا مشمول نفرین خانواده عزیز شهداء و مورد قهر الهی قرار نگیرند.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

ارسال نظرات