۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۷۰۲۹۵۳
امام جمعه کوهدشت:

دشمن با جنگ شناختی درصدد ایجاد ناامیدی است / رسالت حوزه در عرصه جهاد تبیین

دشمن با جنگ شناختی درصدد ایجاد ناامیدی است / رسالت حوزه در عرصه جهاد تبیین
لرستان- حجت الاسلام طهماسبی منظور از جهاد تبیین را تلاش برای مقابله با توطئه های دشمن خواند و گفت: امروز در این عرصه حوزه و روحانیت رسالت خطیری بر دوش دارد.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، به بیان اهمیت جهاد تبیین پرداخت و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در این زمینه بیان داشت: جهاد تبیین از الزامات تحقق بیانیه گام دوم است.

امام جمعه کوهدشت بر ضرورت توجه ویژه حوزه و روحانیت به مسأله جهاد تبیین تأکید کرد و افزود: جهاد امروز تبیین مسائل است.

وی یادآور شد: امروز دشمن یک جنگ شناختی همه جانبه را علیه ایران به راه انداخته و به دنبال سیاه نمایی است، باید در برابر دسیسه های دشمن آگاه بود.

حجت الاسلام طهماسبی با بیان اینکه دشمن امروز با جنگ شناختی و اقتصادی در صدد ناامید کردن مردم است، گفت: مدال افتخار روحانیت خدمت به مردم و سربازی امام زمان(عج) بوده و امروز در عرصه بصیرت افزایی، روشنگری، امیدآفرینی و مقابله با توطئه های دشمن نقش بسزایی بر دوش دارد.

وی با بیان اینکه منظور از جهاد یعنی تلاش برای مقابله با دشمن خاطرنشان کرد: راه مقابله با دسیسه های دشمن روشننگری در سایه تبیین است.

امام جمعه کوهدشت اظهارکرد: برای مقابله و خنثی سازی هجوم تبلیغاتی دشمن، باید از ظرفیت های رسانه ای، فرهنگی، تبلیغاتی، حوزه و روحانیت استفاده شود./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات