۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۷۰۳۰۴۹
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

دادگستری ها برای احقاق حقوق مردم تلاش کنند

دادگستری ها برای احقاق حقوق مردم تلاش کنند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: اگر مسؤولی در هر مسندی سلامت کار خود را حفظ نماید، همیشه قدرتمند و با اراده تصمیم می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با جمعی از وکلا و فعالان حقوقی و کیفری کرمانشاه اظهار داشت: خدمتگزاری رتبه و موقعیت ویژه ای است، زیرا خدمتگزار، مدافع مظلومان است، لذا اگر وکلا در حمایت از محرومان و احقاق حقوق حقی و قانونی مردم اقدامی انجام دهند بالاترین خدمت است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار داشت: حوزه دادگستری اعم از قضات و وکلا باید برای احقاق حقوق مردم حرکت کنند؛ اگر مشکل مظلومی را حل کنید بی شک نزد خداوند محفوظ خواهد ماند.

وی تاکید کرد: باید با سلامت کار کنیم، اساس اسلام بر سلامت کار است هیچ کجای دنیا چنین شعاری ندارد، زیرا این شعار اوج شعور اسلام است، چون خود سلامت سرمایه عظیمی است.

آیت الله علما یادآور شد: در کارها باید بیشتر دقت کرد تا سلامت کار حفظ شود، زیرا سلامت کار باعث فرهنگ والای پاکی و درستی در تمام حوزه ها می شود، لذا سعی کنیم این سرمایه را در همه شئون زندگی حفظ کنیم، زیرا اگر مسؤولی در هر مسندی سلامت کار خود را حفظ نماید، همیشه قدرتمند و با اراده تصمیم می‌گیرد./1400/پ210/

ارسال نظرات