۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۰۳۱۱۳
امام جمعه موقت کرمانشاه مطرح کرد؛

بیانیه گام دوم انقلاب؛ برنامه ای منسجم برای مسؤولان نظام

بیانیه گام دوم انقلاب؛ برنامه ای منسجم برای مسؤولان نظام
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ای منسجم پیش روی مسؤولان برای ماندگاری انقلاب اسلامیاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان نخبه کرمانشاهی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی اعتماد ویژه ای روی نسل جوان و ظرفیت های این قشر دارند به طوری که در بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی این مهم هویداست.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه جوانان در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی نقش اساسی دارند، گفت: جوان انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب دانش و تعهد مورد تاکید است که با این دو ابزار مهم می تواند تمدن سازی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تصریح کرد: بر این اساس جوان ایرانی ظرفیت عظیمی برای تحقق گام دوم انقلاب است و باید جهادی اقدام کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه سخنان خود بیان داشت: بیانیه گام دوم انقلاب دستورالعمل و چراغ راهی است که روزنه های امید به فردای روشن را فرا روی ملت ایران قرار می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: باید بیانیه گام دوم انقلاب یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی دانست.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ای منسجم پیش روی مسؤولان برای ماندگاری انقلاب اسلامی است که تاکید مقام معظم رهبری بر معنویت و اخلاق در این بیانیه از نکات مهم محسوب می شود./1400/پ210/

ارسال نظرات