۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۷۰۳۱۳۲
به همت مرکز نوآوری آلاء برگزار می شود؛

دوره «آشنایی طلاب عرصه تبلیغ بین‌الملل با نوآوری و شرکت‌های نوپا(استارتاپ)»

دوره  «آشنایی طلاب عرصه تبلیغ بین‌الملل با نوآوری و شرکت‌های نوپا(استارتاپ)»
مرکز نوآوری آلاء دوره فشرده «آشنایی طلاب فعال در عرصه تبلیغ بین الملل با ظرفیت‌های نوآوری و شرکت‌های نوپا» را برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز نوآوری آلاء(وابسته به بنیاد خیریه راهبری آلاء) دوره فشرده «آشنایی طلاب فعال در عرصه تبلیغ بین الملل با ظرفیت‌های نوآوری و شرکت‌های نوپا(استارتاپ)» برگزار می‌کند.

این رویداد دو روزه به صورت حضوری و به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در روزهای پنجشنبه و جمعه، 5 و 6 اسفندماه 1400 از ساعت 8 الی 17 در فضای اشتراکی جریان برگزار می‌شود.

این رویداد برای فارغ‌التحصیلان و دانش‌پژوهان موسسه بین‌المللی المرتضی علیه‌السلام برگزار می‌شود. اما به دلیل ایجاد فضای پذیرش بیشتر، از دیگر طلاب علاقمند و فعال در عرصه تبلیغ بین‌الملل نیز پذیرش شد.

سرفصل‌های دوره شامل آشنایی اولیه با استارتاپ، جریان شناسی اقتصاد جهانی؛ آشنایی با اصطلاحات استارتاپی؛ شناخت جایگاه استارتاپ در حل مسائل روز و معرفی چند نمونه؛ رابطه استارتاپ با کنشگری اجتماعی؛ آشنایی با مبانی، وسایل و مفهوم خلاقیت؛ شناخت مخاطب، پرسونا و بازار هدف؛مبانی تیم سازی و کار گروهی؛ آشنایی با استارتاپ‌های فرهنگی و طلبگی، سازمان ها و نهاد های تاثیرگذار؛ معرفی منابع تکمیلی، آشنایی با ادامه مسیر؛ آشنایی با مرکز نوآوری آلاء؛ اهداف، مأموریت‌ها و خدمات می باشد.

ارسال نظرات