۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۷۰۳۱۹۹
امام جمعه بروجرد:

حوزه علیمه ظرفیتی عظیم در رشد دینی جامعه است

حوزه علیمه ظرفیتی عظیم در رشد دینی جامعه است
لرستان- حجت الاسلام حسینی با اشاره به ظرفیت حوزه علمیه در جهت تربیت دینی دانش آموزان و ارتقای معنویت در جامعه گفت: آموزش و پرورش باید از این ظرفیت استفاده نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، در جلسه ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: حوزه علمیه ظرفیتی عظیم در جهت رشد دینی و معنوی جامعه است.

امام جمعه بروجرد افزود: آموزش و پرورش باید از ظرفیت حوزه علمیه در راستای رشد دینی و فکری بیشتر دانش آموزان بهره‌مند شود.

وی با اشاره به اینکه نظام آموزش و پرورش از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است، عنوان کرد: رسالت تربیتی آموزش و پرورش در کنار امر تحصیل باید پر رنگ شود.

حجت الاسلام حسینی بر ضرورت تلاش برای حل مشکلات آموزش و پرورش تأکید کرد و بیان داشت: بهره مندی از ظرفیت خیرین و کمک‌های مردمی در این راستا مرثر است.

وی خاطرنشان کرد: نیازمندی دانش آموزان محروم و بی بضاعت، باید با حفظ کرامت آنها و خانواده هایشان به خوبی برطرف شود.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر ضرورت توجه به مسائل فرهنگی، دینی و اخلاقی در تربیت دانش آموزان گفت: همکاری بین حوزه های علمیه و آموزش و پرورش ظرفیتی مناسب برای رشد علمی و معنوی بین نسل نو است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات