۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۷۰۳۳۲۷
تملق نخست‌وزیر فرانسه برای صهیونیست‌ها:

«قدس اشغالی» پایتخت ابدی یهودیان است!

«قدس اشغالی» پایتخت ابدی یهودیان است!
نخست‌وزیر فرانسه با شرکت در مراسمی مخصوص یهودیان فرانسه ادعا کرد قدس اشغالی تا ابد پایتخت یهودیان خواهد ماند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «ژان کستکس» در جریان شرکت در شام سالانه شورای نمایندگی نهاد‌های یهودی در فرانسه (CRIF) ادعا کرد قدس اشغالی پایتخت ابدی قوم یهود است.

براساس گزارش تی آر تی نخست وزیر فرانسه در ادامه ادعا‌های خود گفت: «مایلم مبارزه با یهودی ستیزی را در تمام پروژه‌های موسسات آموزش عالی فرانسه بگنجانم.»

چندی پیش گروه اصلی دیدبان جامعهٔ یهودیان فرانسه اعلام کرد گزارش یهودی ستیزی در فرانسه در ۲۰۲۱ تا ۷۵ درصد افزایش یافته است و گروه اس. پی. سی. جی. در سال گذشته ۵۸۹ مورد جرم نفرت محور علیه یهودیان ثبت کرده که ۳۶ درصد بیش از سال ۲۰۲۰ است.

این درحالی است که در فرانسه مسلمانان نیز بطور مداوم مورد اسلام ستیزی قرار می‌گیرند بطوری که «اریک زمور» نامزد انتخابات ریاست‌جمهور فرانسه که فردی افراطی با اصالتی یهودی است بار‌ها طی لفاظی هایی اعلام کرده درصورتی که به منصب رئیس‌جمهوری برسد انتخاب نام «محمد» را ممنوع خواهد کرد.

صهیونیست‌ها بار‌ها اعلام کرده‌اند قدس که به تعبیر آن‌ها اورشلیم نام دارد پایتخت یهودیان بوده و خواهند ماند با این وجود تاریخ گواهی دیگری می‌دهد. قدس اشغالی برای هر سه دین بزرگ جهان مقدس است. این شهر بار‌ها مورد حمله قرار گرفته، اما سرانجام مسلمانان در آن ساکن شدند. اما در اقدامی نژادپرستانه صهیونیست‌ها با اشغال خاک فلسطین شروع به پاک‌سازی نژادی کرده و با کمک کشور‌های غربی توانسته‌اند بخش زیادی از فلسطین را اشغال کنند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا نیز در یک سفر بجای سفر به «تل‌آویو» پایتخت رژیم صهیونیستی به «قدس اشغالی» سفر کرده و آن را پایتخت این رژیم معرفی کرد. اعلام ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت این کشور به این شهر هیزمی تازه بر آتش درگیری‌ها میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها بود./۹۸۸/

ارسال نظرات