۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۷۰۳۶۳۹
همزمان با عید مبعث انجام شد؛

توزیع ده‌ها بسته گوشت و نان توسط خیریه شهید شفیعی

توزیع ده‌ها بسته گوشت و نان توسط خیریه شهید شفیعی
ده‌ها بسته گوشت گوسفندی و نان جو، در عید سعید مبعث، توسط خیریه شهید محمدرضا شفیعی، به دست نیازمندان قمی رسید.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ده‌ها بسته گوشت گوسفندی و نان جو، در عید سعید مبعث، توسط خیریه شهید محمدرضا شفیعی، به دست نیازمندان قمی رسید.

حجت الاسلام احمد قادری مسئول خیریه شهید محمدرضا شفیعی با اعلام این خبر گفت: در روز عید مبعث که همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی به شهر مقدس قم (پس از ۱۵ سال تبعید) شده بود، نوزدهمین مرحله توزیع گوشت در سال ۱۴۰۰، بین نیازمندان آبرومند، اجرا شد.

وی با یادآوری سالروز شهادت شهید امیر حاج امینی در دهم اسفند ماه، گفت: تلاش همکاران ما در خیریه شهید محمدرضا شفیعی، ترویج و توسعه‌ی فعالیت‌های فرهنگی، زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در قالب حمایت‌های معیشتی‌ و درمانی‌ست که بر اساس فرمان رهبر عزیز انقلاب مبنی بر "کمک‌های مومنانه" و "جهاد تبیین"، برنامه‌ریزی شده است.

مسئول خیریه شهید محمد رضا شفیعی افزود: در خصوص مراحل توزیع بسته‌های معیشتی، تلاش‌مان این است که همزمان با مناسبتی ملّی یا مذهبی انجام شود و یا با سالروز شهادت یکی از شهدای دفاع مقدس یا شهدای مدافع حرم، همخوانی داشته باشد.

گفتنی‌ است، خیریه شهید محمدرضا شفیعی، بخشی از گروه جهادی شهید محمدرضا شفیعی است که از برادران و خواهران طلبه، دغدغه‌مند و فعّال در قم تشکیل شده است.

ارسال نظرات