۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۰۳۶۴۰

اساتید ایثارگر حوزه علمیه قم تجلیل شدند

اساتید ایثارگر حوزه علمیه قم تجلیل شدند
همزمان با عید مبعث، مراسم تجلیل از اساتید ایثارگر حوزه علمیه قم به همت مرکز بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همزمان با عید سعید مبعث پیامبراکرم(ص) مراسم تجلیل از اساتید ایثارگر حوزه علمیه قم با حضور حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و جمعی از اساتید ایثارگر حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سید حسن اکبری رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم طی سخنانی با تبریک عید مبعث به محضر آقا امام زمان عج و، نائب ایشان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اظهار داشت: این توفیق را داریم در این مناسبت مبارک و عزیز محضر اساتیدبسیجی ایثارگر و خانواده و فرزندان عزیزان آنها باشیم.

وی ادامه داد: از طرف اساتید بسیجی، انقلابی و ولایی که در این جلسه حضور دارند به نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عرض می کنم که این عزیزان طبق منویات رهبرانقلاب به جهادتبیین در عرصه ها، دستاوردها و آرمان‌های مهم انقلاب خواهند پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی خطاب به اساتید بسیجی ایثارگر گفت: یکی از نعمت های الهی که شامل ما شده نعمت سربازی امام زمان عج است که خداوند این توفیق را به ما عنایت کرده تا وارث ماموریت های انبیا و اولیا الهی باشیم.

پرسش و پاسخ، خاطره گویی تعدادی از ایثارگران حوزه علمیه قم از دوران دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران بخش پایانی مراسم بود.

ارسال نظرات