۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۰۳۶۵۰
حجت الاسلام فرحزاد؛

بعثت مقدمه غدیر و غدیر مقدمه ظهور در عالم هستی است

بعثت مقدمه غدیر و غدیر مقدمه ظهور در عالم هستی است
حبیب الله فرحزاد گفت: بعثت مقدمه غدیر و غدیر مقدمه ظهور است و پیامبر اسلام برای گسترش توحید ،اخلاق و ولایت در عالم هستی مبعوث شده است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد طی سخنانی در شام مبعث در شبستان امام خمینی (ره) حرم بانوی کرامت کرامت، گفت: طبق روایت نزدیکترین افراد به رسول خدا در روز قیامت کسانی هستند که در دنیا به ذکر شریف صلوات اهتمام ویژه دارند.

وی افزود: در روز مبعث بزرگترین جلوه عالم هستی از سوی خداوند به انسان‌ها مبعوث و معرفی شده است که وجود مقدس نبی گرامی اسلام، اعظم جلوه‌ها و شاهکار عظیم خداوند در عالم خلقت و هستی است.

سخنران حرم بانوی کرامت، خاطر نشان کرد: تمامی صفاتی که نشان برتری خداوند را دارد در وجود نبی گرامی اسلام، جلوه گر شده، چرا که ایشان واسطه تمام فیض الهی میان آسمان و زمین و برگزیده خداوند است.

حجت الاسلام فرحزاد تاکید کرد: پرچم داری توحید در عالم هستی از سوی خداوند بر عهده نبی گرامی اسلام گذاشته شده است.

وی یادآور شد: پیامبر اسلام در هیچ مکتب درسی حاضر و درس نخوانده است و اما اثرات معنوی و قدرتی که در عالم هستی به وجود آورده و میلیاردها انسان را پیرو خود ساخته ناشی از قدرت الهی پیامبراست.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: شفاعت عظیم در روز قیامت مختص نبی گرامی اسلام است و حساب پیامبر اسلام از تمامی انبیا الهی جداست و درجه و مقام عظیمی که خداوند به نبی گرامی اسلام عطا نموده است قابل قیاس با دیگر انبیا نیست.

وی در ادامه گفت: پیامبر اسلام تنها پیامبری است که به معراج رفته اند و درجات و مقامات عظیمی که از سوی خداوند به نبی گرامی اسلام عطا شده به هیچ پیامبر دیگری عطا نشده است.

حجت الاسلام فرحزاد تاکید کرد: بعثت مقدمه غدیر و غدیر مقدمه ظهور است و پیامبر اسلام برای گسترش توحید، اخلاق و ولایت در عالم هستی مبعوث شده است.

ارسال نظرات