۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۷۰۳۷۸۱

حوزه علمیه امام حسین تهران طلبه می‌پذیرد

حوزه علمیه امام حسین تهران طلبه می‌پذیرد
تهران ـ مدیر حوزه علمیه امام حسین(ع) از پذیرش متقاضیان واجد شرایط ویژه سال تحصیلی ۱۴۰۱ در این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین فرهاد دهقانی، مدیر حوزه علمیه امام حسین(ع) تهران از آغاز پذیرش طلبه در این حوزه خبر داد و گفت: حوزه علمیه امام حسین(ع) تحت اشراف حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، امام‌جمعه موقت تهران قرار دارد و در سال تحصیلی ۱۴۰۱ از میان متقاضیان واجد شرایط طلبه می‌پذیرد.

وی داشتن مدرک دیپلم و بالاتر و همچنین دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم را شرط ثبت‌نام در حوزه امام حسین(ع) دانست و بیان کرد: علاقه‌مندان در صورت دارا بودن مدارک و مقطع تحصیلی مذکور تا ۲۰ خردادماه ۱۴۰۱ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی پذیرش حوزه به نشانی www.howzehtehran.com جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

دهقانی با اشاره به فعالیت‌های حوزه علمیه امام حسین‌(ع)، افزود: علاوه بر آموزش عمیق کتب حوزوی پایه‌های اول تا دهم، برخورداری از برنامه نوین و جامع تربیت و تعلیم، برنامه تفسیر و حفظ قرآن کریم و همچنین آشنایی با زبان‌های خارجی از جمله مزایای فعالیت‌های این حوزه به‌شمار می‌رود.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) برگزاری کلاس‌های جامعه‌شناسی، روانشناسی و کسب مهارت‌های سواد رسانه‌ای را از دیگر برنامه‌های این حوزه اعلام کرد و گفت: کسب مهارت در رشته‌های ورزشی و همچنین برگزاری کلاس‌های فن بیان و خطابه از برنامه‌هایی است که در حوزه اجرا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه طلاب واجد شرایط در مدرسه علمیه امام حسین(ع) بورسیه می‌شوند، یادآور شد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های این مدرسه علمیه و مشاوره حضوری می‌توانند به نشانی میدان امام حسین(ع)، خیابان برادران محمدی، مدرسه علمیه امام حسین(ع) مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۷۷۵۰۰۷۱۴ و ۰۹۰۲۴۹۴۲۷۰۷ تماس بگیرند.

منبع: ایکنا

ارسال نظرات