۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۰۳۸۱۷
سردار فدوی:

پاسداری از انقلاب اسلامی جغرافیا نمی‌شناسد

پاسداری از انقلاب اسلامی جغرافیا نمی‌شناسد
جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه پاسداری از انقلاب نه جغرافیا می‌شناسد و نه موضوع گفت: هر موضوعی که انقلاب با آن مواجه شود، پاسداری از آن جزو واجبات سپاه است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اظهار داشت: از روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی تدبیر امام بود که پاسدارانی بر مبنای تعالیم انقلاب اسلامی درست کند که از انقلاب و دستاوردهای آن پاسداری کند و خدارا شکر چهل و چهارمین سال است که پاسداران انقلاب اسلامی به برکات امام و رهبر انقلاب که پاسداران را فرماندهی می‌کنند، توانسته‌اند به میزان قابل قبول خداوند متعال به تکالیف خود موفق شوند.

وی افزود: این موفقیت‌های 43سال گذشته را خداوند عنایت کرده و این عنایات شروطی دارد که اگر آنها را انجام ندهیم، آن عنایات محقق نمی‌شوند.

فدوی با بیان اینکه باید پاسداران انقلاب اسلامی به میدان بروند و به هیچ وجه کم کاری نکنند و با ایمان کامل و اخلاص و صدق بروند تا خداوند به وعده اش عمل و اینهمه پیروزی ها را عنایت کند، گفت: آمریکا و همه کسانی که به‌دنبال او در این خصومت 43 ساله بر علیه جبهه حق انقلاب اسلامی هستند، اعتراف می کنند که دو عامل اساسی در انقلاب اسلامی هستند که به خاطر آن‌ها موفق نشده اند حتی یک مورد برتری و پیروزی نسبت به انقلاب اسلامی داشته باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اولین عامل ولایت فقیه و دومین دلیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و دشمن این دو عامل را با صراحت عنوان می‌کنند و برخی مواقع هم خداوند این اعترافات را به زبان آنها می‌آورد که همه دنیا از زبان دشمنان انقلاب اسلامی موفقیت های انقلاب اسلامی را ببینند و بفهمند.

وی بیان داشت: یک مقام آمریکایی گفته «ما در هرجای دنیا و منطقه حاضر شدیم، قبل از ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنجا بود» و این بدان دلیل است که پاسداری از انقلاب اسلامی نه جغرافیا می شناسد و نه موضوع.

فدوی گفت: هر موضوعی که انقلاب با آن مواجه شود، پاسداری از آن جزو واجبات سپاه است و در همه این 43 سال در حالی که نسل‌ها عوض شدند، پاسدارانی در سپاه مشغول هستند که انقلاب، جنگ تحمیلی و امام را ندیده اند ولی به مثابه پاسداران سلف خودشان عمل می کنند.

وی ادامه داد: اغلب پاسدارانی که به عنوان مدافع حرم در سوریه حضور پیدا کردند، نیروهای جوانی بودند که انقلاب، جنگ و امام را ندیده اند ولی پی آن اصولی که امامین انقلاب به سپاه ابلاغ کرده اند، رفته اند تا به حداکثر ممکن انجام برسانند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: پاسداران انقلاب اسلامی به وعده های خدا باور دارند چرا که آنچه خداوند می‌گوید بالاترین است و بیش‌ترین باو را باید به وعده خدا داشت و با شور و نشاط کار کردن و با تمام توان پی کار رفتن از مشخصه‌های پاسداران است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ اتحادی که اکنون دشمنان علیه اسلام دارند، بی‌سابقه است، خاطرنشان کرد: ولی با این حال حتی نمی توانند یک پیروزی را علیه انقلاب اسلامی نام ببرند ولی ما می توانیم بگوییم در همه توطئه هایی که آنها علیه ما برقرار کرده اند پیروز شده ایم.

فدوی با بیان اینکه زمانی در روزهای اول جنگ در خانه های خرمشهر با دشمن می جنگیدیم و خیلی سریع دلدادگان انقلاب اسلامی خارج از خاک های خودمان با دشمنان جنگیدند و این را به هزاران کیلومتر دورتر از خانه هایمان توسعه دادند و این توسعه ادامه دارد، گفت: نه تنها در ام القرای انقلاب اسلامی یعنی ایران این روال برقرار بوده بلکه در دوردست‌هایی که نَفَس انقلاب و پاسداران انقلاب به آنها خورد، آنها هم عینا مثل ما عمل می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در یمن همه جبهه کفر با مظلومان یمن می جنگند ولی جز شکست نصیبی نداشته اند، تصریح کرد: الان نزدیک ورود به هفتمین سال جنگ همه مستکبرین با یمن هستیم ولی آنها هرروز شکست خورده اند و این یک قاعده قرآنی است که اگر برای انجام کارتان اصرار داشته باشید، این خداوند متعال است که نتیجه را رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه شکست‌های دشمنان ما علنی شده به طوری که همه دنیا و رسانه‌ها فهمیدند و با همه توانمندی‌های رسانه ای نتوانستند این شکست‎‌‌‌ها را بپوشانند، تصریح کرد: وقتی در قسمت سختِ اقدامات دشمن علیه ما، به قواعد خداوند و تکالیفمان عمل کردیم، خداوند هم بهترین نتایج را رقم زده، این را باید به همه موارد گره بزنیم.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: ما به اندازه کل سپاه در سپاه شهید داده ایم و کاملا با اخلاص و صدق پای کار رفته ایم و می دانستیم رفتن پای کار به معنای جان دادن است.

وی تصریح کرد: چون این کار صورت گرفت خداوند متعال به بهترین وجه ممکن به وعده اش عمل کرده و نتایج را حاصل کرد.

فدوی با تاکید بر اینکه در همه مواردی که انقلاب و کشور با آن مواجه می شود پاسداران انقلاب اسلامی به مثابه خدمتگزارترین آدم ها پای کار می روند، گفت: این کار مهم نیست چه باشد و از سیل، زلزله، گرفتاری، کرونا و هر موضوعی که کشور و انقلاب با آن مواجه می‌شود پاسداری از انقلاب اسلامی توسط پاسداران یک فرض است و باید انجام شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابتدا پاسداری از خود و خودسازی انجام می‌شود تا پاسداری از انقلاب صورت بگیرد.

ارسال نظرات