۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۷۰۳۹۷۱
نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

آمریکا به دنبال تغییر چهره لبنان مقاوم است

آمریکا به دنبال تغییر چهره لبنان مقاوم است
شیخ علی دعموش گفت: همه تلاش‌های آمریکا و متحدانش برای تغییر چهره لبنان مقاوم با آگاهی، ثبات و پایبندی ملت لبنان به مقاومت رو به رو می‌شود و ناکام خواهد ماند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ «علی دعموش» نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که بسیاری از نامزدهای انتخابات پارلمانی به جای اینکه دغدغه حل مشکلات اقتصادی کشور را داشته باشند، به دستور سفارت آمریکا با هدف سرنگونی پروژه حزب الله در انتخابات شرکت می‌کنند.

شیخ دعموش امروز طی نطقی تاکید کرد: دشمنان همه ظرفیت‌های رسانه‌ای و سیاسی خود را برای مخدوش کردن چهره حزب الله و بسیج کردن لبنانی ها علیه مقاومت بکار گرفتند؛ اما شکست خوردند و این حزب الله بود که در مواجهه با جنگ اقتصادی و میزان خدماتی که به مردم در زمینه غذایی، بهداشتی و سوخت رسانی ارائه داد همه را شگفت زده کرد.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد هویت لبنان را تغییر دهد و آن را به مرحله ضعف و ناتوانی سوق دهد تا بر آن مسلط شود، گفت: از همین روست که آمریکا بر لبنانی‌ها فشار می آورد و آنها را گرسنه نگاه می‌دارد تا تسلیم آن شوند و شروط و دیکته‌های آن را پیاده کنند و از همین رو از گروه هایی در لبنان برای تغییر چهره لبنان مقاوم و قوی و عزیز حمایت می‌کنند.

شیخ دعموش تاکید کرد: ما در حزب الله خواهان لبنانی قوی، مستقل و آزادی هستیم که وابسته به بیگانه نیست که در آن آزادی بیان مصون بماند؛ همان طور که همیشه این گونه بوده است و نه لبنانی که در آن آزادی ها سرکوب می شود و دهان بسته می شود، لبنان عربستان و امارات نیست که تحمل شنیدن صدا و رایی مخالف را ندارند.

وی افزود: همه تلاش‌های آمریکا و متحدانش برای تغییر چهره لبنان مقاوم با آگاهی، ثبات و پایبندی ملت ما به مقاومت روبه رو می‌شود و ناکام خواهد ماند./۹۸۸/

منبع: فارس
ارسال نظرات