۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۷۰۴۰۵۱
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

عملکرد دولت سیزدهم در مسیر موفقیت است

عملکرد دولت سیزدهم در مسیر موفقیت است
اصفهان - آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به دستاوردهای دولت گفت: عملکرد دولت سیزدهم مبتنی بر آموزه‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل بوده و در مسیر موفقیت است.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در دیدار سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت سیزدهم برای خدمتگزاری شب و روز را نمی شناسد و رویکردشان قابل تقدیر است.

وی خدمت به مردم را بالاترین عبادت خواند و افزود: همه مسئولان در این راستا گام بردارند و خوشبختانه دولت کریمه سیزدهم در همین راستا گام های موثر و امید آفرینی را برداشته است.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: مردم از دولت سیزدهم انتظار دارند در زمینه رفع گرانی‌ها،   تقویت حوزه اقتصادی همه فعالان کسب و کار، تاثیرپذیر بودن سفرهای استانی و ایجاد آرامش در بازار سرمایه اقدامات عملی داشته باشد که خوشبختانه در همین مدت کوتاه دولت به خوبی تلاش کرده است.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: دولت آیت الله رئیسی در حوزه رویکردی با توجه به نگرش‌های انقلابی در عرصه سیاست داخلی و خارجی نمره قابل قبولی دارد.

در ادامه این دیدار سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور هم گفت: دولت سیزدهم، دولت تحول‌گرا و عدالت‌ محور است، بر همین اساس مسئولان باید در راستای رفع محرومیت و مشکلات و دغدغه مندی های مردم تلاش کنند.

حسینی افزود: به موازات تلاش دولت برخی قصد دارند امید به وجود آمده را به یأس تبدیل کنند از این‌رو دولت و ملت باید دست در دست یکدیگر داده تا کشور را بسازیم.

وی گفت: رئیس‌جمهور دولت سیزدهم تعطیلی را کنار گذاشته و شبانه‌روز در تلاش هستند تا مشکلات کشور را به شکلی جهادی اداره و برطرف شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: معتقد هستیم مدیران باید عزم خود را جزم کرده تا گره‌ها باز شده و مشکلات کشور را برطرف کنیم.

وی افزود: امروز دولت به دنبال ریشه‌کن کردن فقر است و با استقرار کامل مدیران انقلابی، جهادی و پرتلاش انتظار می‌رود مشکلات مدیریت شوند و بر همین اساس مدیران باید خود را وقف خدمت به مردم کنند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات